הקו התקיף נמשך

גנץ על הליכה לבחירות: "לא עניין של הרבה זמן"

שר הביטחון בני גנץ סייר בעיריית ירושלים עם ראש העיר ושר המשפטים, והמשיך בקו המאיים על הליכה לבחירות. בנוסף, גנץ הבהיר כי "נטיל סגר על עוד ערים אדומות" (חדשות בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון; צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון)

יושב ראש 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ סייר הערב (שלישי) בעיריית ירושלים, עם ראש העירייה משה ליאון ושר המשפטים אבי ניסנקורן, במה שנראה כמו רגיעה בין לשכות שר הביטחון ושר המשפטים, בצל הדיווחים האחרונים על מתיחות עזה בין השניים.

הביקור עסק בהתמודדות הבירה מול נגיף הקורונה, אבל גנץ לא שכח לחדד מסרים נגד ראש הממשלה נתניהו ולהמשיך עם הקו התקיף מנאומו בכנסת: זה או תקציב 2021 - או בחירות.

"שעון החול הזה הולך ואוזל", אמר גנץ, "כששעון חול הולך להיגמר, אף אחד לא יודע מתי הגרגר האחרון יורד, אבל אנחנו ממש לקראת הקצה שלו. תהליך העברת תקציב הוא אורך זמן ואם אנחנו לא רואים שהוא מתחיל ולא רואים שהוא מתקדם אז אנחנו מבינים שהוא לא יקרה ולכן זה עניין של לא הרבה זמן".

ראש הממשלה החליפי דיבר גם בנושא העלייה בתחלואה ובמקדם ההדבקה הנושק ל-1 ואמר כי "אנחנו נטיל סגר על עוד ערים אדומות כי אין ברירה, אנחנו צריכים לעשות את זה על מנת שנוכל לפתוח במקומות אחרים. כדי שנוכל לפתוח עוד מסחר חייבים לסגור באזורים אדומים. נמשיך להיאבק גם על העברה מיידית של מתווה "איים ירוקים". אפשר לפתוח את העיר אילת והמלונות בים המלח שחיים מתיירות בצורה זהירה".

גנץ בביקור בעירייה (צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

"האנשים שעונים לנו בטלפון נותנים לנו ארבעה או חמישה מקרים שבהם נפגשו עם אנשים, זו איננה כל התמונה", אמר גנץ, "רק מידע מהיר עם הרבה בדיקות, דיווח אמין של האנשים ושיתוף הפעולה - יעזרו לנו להוריד את התחלואה כלפי מטה".

שר המשפטים ניסנקורן: "אנו פועלים להקל על המשק היכן שניתן, אבל רק משמעת אזרחית, שמירה על ריחוק, עטיית מסכה ושיתוף פעולה בתשאולים יצמצמו את הפגיעה בכלכלה וימנעו סגר שלישי. תודה למשה לאון על האירוח, וישר כח לפיקוד העורף. שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף בהובלת שר הביטחון ורוה"מ החליפי לרשות המקומית, חיוני וקריטי למאבק בקורונה. הפעילות בירושלים מאחדת את כל חלקי העיר, מזרח ומערב".

(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר