בגלל משרד הבריאות

הרשת חזרה בה: איקאה דוחה את הפתיחה ב-24 שעות

'איקאה' הודיעה כי תדחה ב-24 שעות את הפתיחה החלקית של סניפיה שתוכננה להבוקר (רביעי) וזאת בשל התנגדות משרד הבריאות לפתיחה ובניסיון להגיע להבנות (אקטואליה)

(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

רשת 'איקאה' הודיעה כי תדחה ב-24 שעות את הפתיחה החלקית של סניפיה שתוכננה להבוקר (רביעי) וזאת בשל התנגדות משרד הבריאות לפתיחה.

הרשת, כך נמסר, תנסה לשכנע את משרד הבריאות כי תפעיל רק את המחלקות החיוניות בחנויות ולא את כל המתחמים, בדומה לפעילות ברשתות אחרות כמו אייס, הום סנטר וכדומה.

אמש, הודיעה הרשת כי החליטה לפתוח את החנויות וחלק מהעובדים שהיו בחופשה ללא תשלום, יחזרו לעבוד ברשת בה רק המחלקות שבהן יש מוצרים החיוניים לתחזוקת הבית, הנמצאות בקומה התחתונה - ייפתחו.

במשרד הבריאות הגיבו על הודעת הרשת ואמרו, כי "מטעם המשרד לא ניתן אישור לפתיחת החנות. עמדת המשרד היא, של חנויות הרהיטים כולל איקאה, לא חיוניים לתחזוקת הבית, ולכן עליהן להישאר סגורות".

בחברת איקאה, הסבירו את 'המרד', בו נקטו ואמרו: "בדומה לחנויות הום סנטר ואייס שפתוחים לקהל הרחב, כך גם חנויות איקאה ייפתחו לקהל הרחב, וזאת לאחר שאיקאה העולמית איפשרה לפתוח רבע חנות - שבה נמכרים מוצרים חיוניים בלבד".

החברה הודיעה כי אלו המחלקות שייפתחו; מוצרי חשמל למטבח, נורות, מזון, מטבחים, כלי עבודה, ברזים, כיורים, אינסטלציה, מזרנים, אביזרים חיוניים לאמבט, מוצרי כביסה וגיהוץ, אביזרי חשמל, אביזרי סלולר, סוללות וכלי אוכל.

כאמור, הפתיחה נדחתה ב-24 שעות בניסיון להגיע להבנות מול משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר