מאמר חריף

'המודיע' נגד בנט: "רווי שנאה נגד החרדים"

בעוד יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט זוכה לעדנה בסקרים ולמחמאות מח"כ יעקב ליצמן, ביטאון 'המודיע' עולה להתקפה חריפה נגדו ומאשים אותו כי הוא רווי בשנאה נגד החרדים (חרדים, פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט וליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

המערכת הפוליטית נמצאת בנקודת רתיחה, בעוד מצדו של יו"ר 'כחול לבן' השר בני גנץ מבהירים כי האולטימטום להעברת התקציב או בחירות - שריר וקיים, ובזמן שלא נראה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד להיכנע, הכל רואים בחירות.

יושב ראש 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, זוכה לעדנה בסקרים המנבאים למפלגתו מעל 20 מנדטים, ובימים האחרונים משתדל למצב את עצמו כמחליפו של ראש הממשלה.

יושב ראש "יהדות התורה", חבר הכנסת יעקב ליצמן, אפילו מיצב אותו כ"חלופה" לנתניהו, כאשר העלה את שמו כאלטרניבה לראש הממשלה, במהלך ישיבת הסיעה.

אלא שכעבור מספר ימים, נפער הסדק. בנט אמר כי ראש הממשלה "נכנע לעסקנים החרדים בסוגיית הקנסות" וליצמן משך את ידיו מהרמז ששלח, ועלה להתקפה: "טעות קשה בידך מר בנט. רה"מ לא נכנע לחרדים, אלא ההיגיון אינו מאפשר להגדיל ולשלש קנסות בעוד התחלואה יורדת".

הבוקר (רביעי) נראה ש"אגודת ישראל" מתרחקת אף יותר מהחיבוק של בנט, ומתנגדת לכל שיתוף פעולה עתידי עמו. ביטאון הסיעה המרכזית, סיעתו של ילצמן, "המודיע", פרסם מאמר תקיף נגד בנט תחת הכותרת "בונה על שנאה לחרדים".

במאמר נכתב כי "שחצנות בנט עוברת כל גבול ומגיעה למימדים של השתלחות פרועה, רווית שנאה, לחרדים. דברי השטנה שהוא משמיע נגד החרדים חושפים פרצוף מכוער של אדם החובש כיפה הקורץ לחילונים כדי לגרוף את קולותיהם במערכת הבחירות הבאה".

העיתון, אף משגר עקיצה לבנט, על הסקרים מהם הוא נהנה כעת, וכותב כי בנט "כנראה לא שמע את דברי שמעון פרס, שהתייחס לסקרים, וקבע באמירתו המפורסמת, כי 'הסקרים אפשר להריח אותם, אך לא כדאי לשתותם'. בנט, כפי הנראה, מריח ומתבשם מהסקרים והוא משתכר מהם ומאבד את חוש ההבחנה של הכרת המציאות. ויותר מכך - הוא שוכח, שבעבר, לפני כמה מערכות בחירות, החמיאו לו הסקרים, והוא נפרד משותפיו לרשימה, ובסופו של דבר, לא עבר את אחוז החסימה".

בסיום המאמר, נכתב: "אי לכך, אנו מציעים לח"כ בנט: 'חפש לך סוס אחר לרכוב עליו במרוץ אחר קולות הציבור, כי מלבד שסוס שנאת החרדים כבר תפוס בידי ליברמן, אין לו סיכוי להפיק רווחים'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר