הבחירות בארה"ב

העיד על זיופים נגד טראמפ, חזר בו - וחזר בו

ריצ'רד הופקינס העיד על מזימה להדחת דונלד טראמפ על ידי זיוף הצבעות מהדואר • מטה טראמפ קרא לחקירה של ה-FBI, אך אז פורסם כי הוא חוזר בו - ובסרטון חזר בו בחזרה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

קוראים לו ריצ'רד הופקינס, עובד דואר מפנסילבניה שעלה לאחרונה לכותרות בעקבות דבריו כי היה עד למזימה לזיוף הצבעות בדואר, להטיית תוצאות הבחירות לטובת ג'ו ביידן ונגד דונלד טראמפ.

הופקינס סיפר כי שמע בכירים במשרד הדואר המקומי מתכננים לשנות את התאריך שבו חתומים טופסי הצבעה ששלחו בוחרים שונים בדואר. המטרה: שייראה כביכול הצביעו לפני יום הבחירות ולא אחריו.

כך, עדותו מסייעת לטענות הנשיא דונלד טראמפ המאשים את ההצבעות בדואר והזיופים הנלווים אליהם בהפסד בבחירות שנערכו רק לפני שבוע.

עובד הדואר שהפך מאנונימי למפורסם חתם על תצהיר מפורט, ומטה הבחירות של טראמפ העביר את התצהיר ליו"ר ועדת המשפט של הסנאט לינדזי גרהאם, שפנה למשרד המשפטים ול-FBI בבקשה שיפתחו בחקירה.

בהתבסס בין היתר על תצהיר זה, עתר מטה טראמפ לבית הדין בפנסילבניה בדרישה למנוע מהרשויות המקומיות להכריז על זהות המנצח במדינה.

הכתרתו, על ידי כלי התקשורת, של ג'ו ביידן לנשיא הבא של ארה"ב, מתבסס על הניצחון, הדחוק, של המפלגה הדמוקרטית בפנסילבניה. אם יאבד מדינה זו, ביידן עדיין לא עובר את סף 270 האלקטורים הדרושים לניצחון.

אך כלי תקשורת שונים בארה"ב יצאו בכותרות כי הופקינס חזר בו מעדותו, ואף מסר לחוקרים הפדרליים כי הצהרתו על זיוף הבחירות - שקרית.

אלא שבשעות האחרונות, הפיצו ברשת סרטון של עובד הדואר המכחיש כי חזר בו. הוא מציג כתבה ב'וושינגטון פוסט' ואומר: "כתוב כאן שפברקתי את הטענות שלי על זיוף קולות. אני כאן כדי לומר שאני לא חוזר בי מההצהרות. זה לא קרה. זה לא מה שקרה, ואתם תגלו מחר".

בתוך כך, הנשיא דונלד טראמפ צייץ בטוויטר כי הופקינס הוא "פטריוט אמיץ", והוסיף: "עוד ועוד אנשים יוצאים מהצללים כדי לחשוף את הבחירות המזויפות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר