הותר לפרסום

תושב ת"א חשוד בהונאת מיליונים בצרפת

בלשי יחידת ההונאה של המשטרה, עצרו חשוד בחוף הים בתל אביב, לאחר חקירה סמויה שהתנהלה במקביל עם רשויות האכיפה בצרפת • החשד: הונה צרפתים במיליוני יורו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכספים שהתגלו (צילום: משטרת ישראל)

לחחקירה ארוכה וסמויה, הותר לפרסום, כי בלשי משטרת ישראל עצרו אמש (שלישי) תושב תל אביב בן 42, בחשד להונאת אזרחי צרפת בהיקף של מיליוני שקלים.

החקירה התנהלה במקביל עם רשויות האכיפה בצרפת, והתנהלה במהלך החודשים בהובלת מדור האינטרפול במחלקת תפקידים מבצעיים באגף לחקירות ומודיעין של משטרת ישראל.

החשוד הוא בעל אזרחות כפולה (ישראלית וצרפתית), והוא נחשד כי במהלך השנה האחרונה הונה קשישים תושבי צרפת והוציא מהם במרמה מיליוני ש"ח, ע"י התחזות לנציג רשויות החוק והמשפט בצרפת, המבקש מקורבנותיו העברת כספים לצורך השבת כספים שנלקחו מהם במירמה בהונאה קודמת.

אמש, עברה החקירה הסמויה לשלב הגלוי כאשר בלשי יחידת הונאה עצרו את החשוד בחוף הים בת"א , לצד חיפוש בביתו במהלכו תפסו ציוד טכנולוגי שעפ"י החשד שימוש אותו לביצוע העבירות.

בין מה שנתפס אצל החשוד, היה 7 טלפונים ניידים, מחשבים, מסמכים רלוונטיים, כרטיסי אשראי שונים ופנקסי המחאות וכן כסף מזומן מעל 3 מיליון שקלים - בכל סוגי המטבעות

בהתאם לצורכי החקירה, הביאו חוקרי יחידת ההונאה את החשוד לדיון בבימ"ש השלום ת"א בבקשה להאריך את מעצרו ובתום בחינת הממצאים קבע בית משפט השלום בת"א את הארכת מעצרו בשבעה ימים עד ליום שלישי הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר