"המחדל הבא" • צפו

המרוץ לחיסון: נתניהו; "אני משוכנע שנשלים את החוזה עם חברת פייזר"

ראש הממשלה נתניהו, סיפר הערב, כי הוא שוחח עם מנכ"ל חברת 'פייזר', המפתחת חיסון נגד קורונה, והוא משכונע שמדינת ישראל תסגור חוזה לרכישת החיסונים • צפו (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע הערב (רביעי), כי הוא שוחח עם מנכ"ל 'פייזר', המפתחת חיסון נגד קורונה, והוא משכונע שמדינת ישראל תסגור חוזה לרכישת החיסונים.

בפתח דבריו הסביר ראש הממשלה: "אני פועל כל הזמן להביא חיסונים לישראל, והיום יש לי בשורה חשובה. סיימתי עכשיו שיחה מאוד חמה ולבבית עם אלברט בורלה מנכ"ל חברת פייזר".

"חברת פייזר הודיעה שלשום שהיא פיתחה חיסון נגד הקורונה עם יעילות של 90%. כל העולם רוצה לקבל את התרופות שלה. אנחנו מנהלים איתם מו"מ".

"ביקשתי לשוחח איתו", סיפר נתניהו, "הוא מיד נענה. מתברר שאלברט בורלה מאוד גאה במוצאו היווני ומוצאו היהודי מסלוניקי, והוא אמר לי שהוא מאוד מעריך את טיפוח היחסים בין יוון לישראל, שאני מוביל בשנים האחרונות".

"ובכן, אחר השיחה הזאת, שהייתה מאוד עניינית ומאוד מעשית, אני משוכנע שאנחנו נשלים את החוזה עם חברת פייזר. זאת בשורה מאוד חשובה להבאת חיסונים רבים לכם אזרחי ישראל. שיהיה בהצלחה".

באופוזיציה כבר מיהרו לגנות את נתניהו. חבר הכנסת עפר שלח, יו"ר הועדה לביקורת המדינה , הגיב ואמר: "זו האמת בעניין החיסון נגד קורונה: גורמים פרטיים הזהירו שישראל בכלל לא בתור לחיסון של פייזר ונופנפו ב'יהיה בסדר'".

"בדיון בועדת ביקורת המדינה לפני 3 שבועות התברר שעוד לא החלו בהכנות הלוגיסטיות המורכבות למבצע חיסונים. עכשיו ביבי מתגאה שהצליח לשוחח עם מנכ״ל פייזר בטלפון. תרשמו לעצמכם: זה עלול להיות המחדל הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר