בתוך דיר עיזים

צפו: כך איתרו 12 טון של זיתים שנגנבו בגליל

בתוך מתבן חציר בדיר עיזים, איתרו הערב בלשים של מג"ב, כ-12 טון של זיתים. חלק מהזיתים שאותרו, נגנבו אמש, מיישוב בגליל ואילו על הזיתים האחרים, נפתחה חקירה • צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הסחורה שנמצאה הערב (צילום: דוברות המשטרה)

12 טון של זיתים, נגנבו אמש (שלישי) מהיישוב אלון הגליל, הנמצא בגליל התחתון. היום, בלשי היחידה המרכזית של מג"ב בצפון הארץ הצליחו לאתר את הסחורה הגנובה בתוך דיר כבשים.

אמש נגנבו 2 גונדולות מלאות זיתים מאלון הגליל שבגליל התחתון במשקל כולל המוערך בכ-12 טון, המוערך בשווי של עשרות אלפי שקלים.

עם קבלת דיווח הגניבה, הוקפצו כוחות מג"ב רבים שהחלו יחד עם סיוע אזרחי לבצע סריקות נרחבות מאוד שהביאו במהלך הלילה, כמה שעות לאחר הגניבה, למציאת אחת הגונדולות באזור מנשיית א זבדה כשהיא מלאה בזיתים ומוכנה ככל הנראה להעברה למקום אחר על ידי העבריינים.

במג"ב המשיכו בפעילות רחבה בשילוב מודיעין ואמצעים מיוחדים עד לאיתור היום של הגונדולה השנייה באזור בית העלמין של המועצה המקומית זרזיר אך הפעם ללא הזיתים.

הראיות והממצאים שהתגבשו בחקירה הובילו את המג"בניקים לחיפוש במתבן חציר בדיר כבשים פרטי בגריפאת שבזרזיר.

החקירה התבררה כמוצלחת, ואכן, בתוך החציר אותרו כ-12 באלות מלאות בזיתים מתוכן 9 באלות מהזן המיוחד שנגנב מאלון הגליל במשקל מוערך של כ- 6 טון ועוד 3 באלות במשקל של כ-2 טון מזן אחר שכעת נבדק מאיפה נגנבו.

במג"ב ממשיכים גם בשעות אלו את הפעילות עד למעצרם של החשודים בגניבה. מפקד ימ"ר מג"ב צפון סנ"צ דודו תורג'מן אומר:"מיד שקיבלנו את האירוע פעלנו בכוחות גדולים מאוד תוך הפעלת יכולות מתקדמות בניסיון להתחקות אחר הזיתים וזהו סיפוק גדול שלאחר 24 שעות מהגניבה הצלחנו לאתר את הזיתים שהוסלק במתבן החציר".

"אנו נמשיך להאבק באופן חסר פשרות בעברייני הפשיעה החקלאית שפוגעים בפרנסתם של החקלאים, נדאג לעצור אותם ולהעמידם לדין."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר