"ניסיון עמוק"

יהודי וחבר ותיק: ג'ו ביידן מינה את ראש הסגל

בזמן שנשיא ארה"ב, דולנד טראמפ, מסרב להכיר בהפסד בבחירות, הנשיא הנבחר, ג'ו ביידן, מינה הלילה את ראש הסגל בבית הלבן: רון קליין, יהודי, חבר ותיק ומומחה מגפות (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רון קליין (צילום: מתוך האתר של קליין, הקונגרס האמריקני)

נשיא ארצות הברית הנבחר, ג'ו ביידן, הודיע הלילה (חמישי) כי החליט למנות את רון קליין לתפקיד ראש הסגל בבית הלבן. קליין, בן להורים יהודים, שימש בעבר כאחראי מטעם ממשל אובמה על מניעת התפשטות האבולה בארה"ב. כמו כן, קליין שימש ראש הסגל של ביידן, עת שימש כסגן הנשיא של ברק אובמה.

הנשיא הנבחר הסביר את המינוי הראשון בממשל ואמר: "לרון היה ערך רב עבורי לאורך השנים הרבות שבהן עבדנו יחד. בשנת 2009 חילצנו יחד את הכלכלה האמריקנית, ובשנת 2014 התגברנו על מצב חירום בריאותי מפחיד".

"הניסיון העמוק והמגוון של רון", הוסיף ביידן: "ויכולתו לעבוד עם אנשים מכל הקשת הפוליטית, הם בדיוק מה שאני צריך בראש הסגל של הבית הלבן בזמן שאנחנו מתמודדים עם המשבר הזה ומאחדים את מדינתנו מחדש".

ראש הסגל קליין הגיב בהתרגשות: "זה כבוד של פעם בחיים, אני מצפה לעזור לו ולסגנית הנשיא הנבחרת להרכיב צוות מוכשר ומגוון לעבודה בבית הלבן. אנחנו מתמודדים עם האג'נדה השאפתנית שלהם לשינוי, ומבקשים לרפא את המחלוקות בארצנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר