החלטה נדירה

חריג: מפורסם חרדי קיבל היתר לשאת אישה שנייה

חרדי מפורסם המוכר למרבית הגולשים, נמצא בשנים האחרונות בסכסוך מר עם אשתו, שהוגדרה כסרבנית גט. לכן, החליטו בבית הדין הרבני להתיר לו לשאת אישה שניה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חופה, אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

מרבית הגולשים מכירים את המפורסם החרדי, ורבים גם יודעים כי בשנים האחרונות הוא נמצא בסכסוך מר עם אשתו, אם ילדיו.

לפי הדיווח ב'ישראל היום', הסכסוך ביניהם הפך למתוקשר מאוד וסוקר בהרחבה בכלי התקשורת הכלליים, עד שלפני שנתיים גם פתחו תיק גירושין בבית הדין.

התיק נמשך, והגבר המפורסם הגיש בקשה להתיר לו לשאת אישה שניה, עם היתר מאה רבנים, למרות שטרם התגרש מאשתו הראשונה.

בית הדין קיבל את בקשתו, קבע כי האישה הראשונה היא סרבנית גט ובאופן חריג, קיבל את בקשתו והתיר לו להתחיל בתהליך שיאפשר לו להתחתן פעם נוספת, לפני גירושין.

יצוין כי מן התורה מותר לגבר להיות נשוי למספר נשים, אך בשל 'חרם דרבנו גרשום' נמנעים מכך, מלבד במקרים חריגים ורק אחרי קבלת היתר של מאה רבנים.

האישה הראשונה כועסת על החלטת בית הדין, ואמרה כי היא וילדיה "המומים וכואבים". היא הוסיפה ותקפה את בית הדין באומרה כי מדובר ב"מהלך חסר תקדים", ו"ניסיון לייצר סדר עולמי חדש".

בשל הרגישות, אנו נמנעים מפרסום שמו של המפורסם החרדי ואת שמות הנשים המעורבות. מסיבות של צנעת הפרט, אסור לפרסם כרגע את שמותיהם.

מהנהלת בתי הדין הרבניים נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "הנהלת בתי הדין אינה מגיבה על ידיעות שיש בהן הפרה של צנעת הפרט, בין אם הידיעות נכונות ובין אם לאו".

בהתייחסות לטענות האישה נגד בית הדין הוסיפו, כי "הנפגע מהחלטות בית הדין רשאי לערער לפני בית הדין הרבני הגדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר