שבועיים לבחירות

למה הוציאה איוונקה טראמפ את ילדיה מבית ספר יהודי?

הבת היהודייה של הנשיא דונלד טראמפ, הוציאה את ילדיה מבית הספר האורתודוקסי בו למדו, שבועיים לפני הבחירות וברקע ההתפרצות החוזרת של נגיף הקורונה • מדוע? (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק של איוונקה טראמפ)

צלפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית, הודיעו בני הזוג ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ כי ישלחו את ילדיהם לבית הספר, למרות מגיפת הקורונה.

הבת היהודייה של נשיא ארצות הברית ודונלד טראמפ, יחד עם בעלה, המשמש כיועץ בכיר לנשיא, בחרו בבית ספר יהודי אורתודוקסי הסמוך למקום מקוריהם בוושינגטון הבירה.

אך כעת מתפרסם בכלי תקשורת יהודיים בארה"ב כי שבועיים לפני הבחירות, הוציאו יעל וג'ארד את ילדיהם מבית הספר. מדוע?

דובר בית הספר אישר כי הם הוציאו את ילדיהם, והסביר זאת בהקפדה על שמירה מפני נגיף הקורונה בבית הספר, עובדה שהתנגשה בהשתתפות בני הזוג בעצרות הבחירות ההמוניות למען דונלד טראמפ.

הורים רבים בבית הספר התלוננו כי משפחת קושנר-טראמפ אינה מקפידה על הפרוטוקולים הקפדניים של בית הספר למניעת תחלואה בקרב התלמידים.

אחרי שהשתתפו בטקס השבעת השופטת השמרנית לבית משפט העליון, בו התגלו מספר חולי קורונה וברקע העובדה כי איוונקה הייתה באירועים המוניים ללא מסכה, הוחלט כי הילדים ישתתפו רק בשיעורים מרחוק ולא יבואו לבית הספר.

כעת, כלל לא ברור האם הילדים יחזרו לבית הספר או שמא ההורים יעברו להתגורר חזרה בניו יורק, ויעזבו את וושינגטון בעקבות נצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר