הטקס המלא

תיעוד: כך משרד הבריאות נפרד מרוני גמזו

במשרד הבריאות נערך טקס פרידה מפרופ' רוני גמזו, פרויקטור הקורונה היוצא, לאחר חודשים בתפקיד; שר הבריאות: "עברנו 3.5 חודשים אינטנסיביים והצלחנו אף פעם לא לריב" (חדשות)

(צילום: לע"מ)

במשרד הבריאות נערך היום (חמישי) טקס פרידה מפרופ' רוני גמזו, פרויקטור הקורונה היוצא, לאחר חודשים בתפקיד, בהם היה בעין הסערה וקבלת ההחלטות.

בטקס השתתפו שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין, סגן שר הבריאות יואב קיש, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי , הפרויקטור היוצא פרופ' רוני גמזו, הפרויקטור הנכנס פרופ' נחמן אש ואלוף במיל' רוני נומה.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר בטקס הפרידה כי "כולנו כאן בסירה אחת אנחנו לקראת דיון קבינט. המצב נזיל. ביציאה שלנו אנחנו נלחמים על כל שלב. איפה שניתן להקל אנחנו מקלים. עם כל החששות הצלחנו להגיע לאיים ירוקים באילת ובים המלח ולתת לעם ישראל קצת לנפוש ולנוח.

"ואני שמח מאוד שגם קיצור ימי הבידוד יוצא לפועל. המנכ"ל חתם ואנחנו יכולים לבשר לאזרחי ישראל שמי שיעמוד בתנאים יוכל לקצר את תקופת הבידוד ל 12 יום. אם יעבוד טוב, נוכל לחשוב על הקלות נוספות".

השר הוסיף ואמר: "עברנו 3.5 חודשים מאוד אינטנסיביים. הצלחנו אף פעם לא לריב. הסיבה פשוטה: באת לעשות את העבודה בלי לשאול שאלות. החודשים הספיקו לחשוף בפני כולנו את כל המצבים מהאופטימי בו ניסינו להימנע מהגבלות ועד למצב שהיינו צריכים להוביל לסגר מלא במדינה. עם הנגיף אי אפשר לדעת איך יתנהל. כולנו חבים לך תודה ענקית. מאחל לך שתראה את ההצלחה של מה שעשית בתוך בית החולים.

"אני מאחל לך, נחמן, תקופה פחות סוערת אבל אי אפשר לדעת. מעולם הביטוי "הצלחת- הצלחתנו" לא היה נכון יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר