"החרדים ערבים"

השר אלון שוסטר: נמנע מבחירות? אני לא אופטימי

המשבר הפוליטי המאיים בבחירות; הערבות של הסיעות החרדיות; משבר תקציב המדינה ושנת השמיטה המתקרבת • שר החקלאות, אלון שוסטר (כחול לבן) בראיון לישי כהן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

שר החקלאות, אלון שוסטר, (כחול לבן) בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על המשבר הפוליטי המאיים להוביל את ישראל למערכת בחירות רביעית. וגם: משבר תקציב המדינה שלדבריו מכניס את שמירת שנת השמיטה לסכנה. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התבטא השר שוסטר: "אני מאוד מקווה, מאוד מקווה שלא, אנחנו נמשיך לעשות המון. לא נוכל להימנע מבחירות, או משינויים במבנה הממשלה, אם לא נתקדם לתקציב לשנת 2021, זה פשוט הזוי בעיניי.

"אני מודה שאני לא אופטימי", הוסיף שוסטר: "אני מצטער. כואב לי מאוד שזו המסקנה. אני מאוד מקווה, כל עוד הנר דולק עוד יש סיכוי. יש עוד מספר שבועות, ב-23 בדצמבר אם לא יקרה שום דבר - הכנסת תפוזר מאליה".

באשר להתחייבות החרדים לקיום הסכם הרוטציה טוען שר החקלאות: "ברור שהמפלגות החרדיות הן צד, הן נאמן, ערבים מהותית, לא יודע אם הם חתומים, אבל ברור שנאמר שהם ערבים לקיום ההסכם ואנחנו צריכים תקציב וברור שהרוטציה זה חלק מהעניין. בשנה הקרובה מה שחשוב לנו זה לקיים משטר יציב עם תוכנית חברתית, כלכלית ובריאותית כמו שצריך".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר