צעד מפתיע

איציק כהן יתפטר ממשרד השיכון: "סירב להיות בובה של ליצמן"

ויכוחים חוזרים ונשנים עם אנשיו של השר לשעבר ליצמן שנותרו בלשכה, הובילו את השר איציק כהן, איש ש"ס, להודיע לראש הממשלה נתניהו וליו"ר מפלגתו דרעי כי יתפטר ממשרד השיכון (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

השר יצחק כהן מודיע הערב (חמישי) כי בכוונתו להתפטר ממשרד השיכון, אליו נכנס רק לאחרונה. ברקע, כך נודע ל'כיכר השבת', ויכוח על סמכויות עם ח"כ יעקב ליצמן, השר לשעבר שאנשיו עדיין במשרד.

כזכור, לצד היותו שר בלתי תיק במשרד האוצר, קיבל נציג ש"ס את משרד השיכון, לאחר התפטרותו של איש יהדות התורה יעקב ליצמן בהוראת האדמו"ר מגור.

אלא שכעת הוא מודיע לראש הממשלה נתניהו וליו"ר מפלגתו השר אריה דרעי על התפטרותו מתפקידו הטרי, זאת "בשל האתגרים הכלכליים עמם מתמודדת מדינת ישראל בתקופה זו, בהם תקציב המדינה, משבר הקורונה ועוד", כדבריו.

"אני סבור", הוסיף יצחק כהן לנתניהו ולדרעי, "כי ראוי שאקדיש את כל מרצי וניסיוני לפעילותי במשרד האוצר".

אך כאמור, גורמים המעורים בפרטים ומקורבים לשר כהן מודים כי הסיבה אחרת לחלוטין. "יצחק סירב להיות בובה במשרד השיכון, כמו שהתברר לו לאחרונה שמצופה ממנו להיות", הם אומרים בשיחה עם 'כיכר השבת'.

מפעיל הבובה עליו מדברים המקורבים, הוא יעקב ליצמן, שלמרות התפטרותו מהמשרד השאיר בלשכת שר השיכון את כל אנשיו, מה שגרם לויכוחים גוברים על סמכויות כאלו ואחרות.

מכתבו של כהן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר