מודה בהפסד?

טראמפ: "מניח שעם הזמן נדע איזה ממשל יהיה"

הנשיא טראמפ נאם מול המצלמות והשמיע אמירה ממנה עולה סוג של חוסר ביטחון כי יצליח להפוך את התוצאה מול ג'ו ביידן - בפעם הראשונה מאז שזה הוכרז כמנצח בבחירות (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נאומו המלא של טראמפ (צילום: הבית הלבן)

בפעם הראשונה מאז שג'ו ביידן הוכרז כמנצח בבחירות לנשיאות ארה"ב, הנשיא היוצא דונלד טראמפ נאם מול המצלמות והשמיע אמירה ממנה עולה סוג של חוסר ביטחון כי יצליח להפוך את התוצאה כפי שטען עד כה.

אמש (שישי) דיבר טראמפ מהבית הלבן, לאור שבירת שיאי תחלואת קורונה במדינה, והתפאר במהלכים שעשה עד כה שלדבריו יסייעו במאבק בנגיף.

בתוך דבריו, שרובם כאמור התייחסו לקורונה ולחיסון עבורה, אמר טראמפ כי "הממשל שלנו מתנגד לסגר נוסף, בתקווה שמה שיקרה בעתיד... מי יודע איזה ממשל יהיה? אני מניח שעם הזמן נדע".

נאומו בא זמן קצר אחרי שבכמה כלי תקשורת אמריקניים הוכרז ביידן כמנצח במדינה נוספת, ג'ורג'יה, ומרוויח את 16 האלקטורים שלה ג'ורג'יה, במקביל להכרזה על ניצחון של טראמפ בצפון קרוליינה על 15 האלקטורים שלה.

בעקבות כך, מספר האלקטורים שהשיג ג'ו ביידן מגיע ל-306, בעוד לדונלד טראמפ ישנם 232 בלבד - "שחזור" של מאזן האלקטורים בו ניצח טראמפ את הילארי קלינטון בשנת 2016.

לאורך השבוע האחרון המשיכו טראמפ ואנשיו לטעון לזיופים מכוונים, רחבי היקף, שבגינם הדמוקרטים ניצחו, ולקוות כי התוצאה תתהפך בבתי המשפט - תקווה שלאור הנתונים והפער הגדול בין שני המועמדים הינה חסרת בסיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר