שוטרים אכפו. צפו

בחתונה הערבית: "20 איש? זו חאפלה קטנה"

תחנוניהם של משתתפים בחתונות במגזר הערבי רווי התחלואה, לא הועילו: חמש כאלו פוזרו, תוך מתן קנס להורי החתן או הכלה, בשל הפרת הנחיות הבריאות • תיעוד (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל פיזרה בסוף השבוע האחרון חמש חתונות שנערכו בערים טייבה וקלנסווה שבמשולש, בניגוד להנחיות משרד הבריאות, וקנסה חלק מבעלי האירועים, זאת ברקע העליה בתחלואה במגזר, כאשר 'מקדם ההדבקה' בו מגיע כבר ל-1.08.

בחתונה שהתקיימה בטייבה הבחינו השוטרים בכמאה משתתפים. בעל האירוע, אביה של הכלה, נקנס בדו"ח על סך 5,000 שקל. חתונה רבת משתתפים נוספת בקלנסווה פוזרה, והסתיימה אף היא בקנס, לאביו של החתן.

למחרת התקבל דיווח על שלוש חתונות נוספות בטייבה. עם הגעת השוטרים למקום החתונות פוזרו, והמשתתפים הלכו מיד לבתיהם, לא לפני שכמה מהם התרעמו על תקנות הבריאות.

"מה זה 20 איש? מי עושה חאפלה כזו? זו נקראת חאפלה קטנה", ניסו החוגגים לשדל את השוטרים, כדי להימנע מקנס, אך כאמור ללא הצלחה.

ולסיכום הסופ"ש החולף: המשטרה רשמה 3,523 דו"חות בגין ההפרות השונות. מרביתם,2,977, בגין אי עטיית מסיכה במרחב הציבורי. השאר - 65 דו"חות על הפרות של חובת הבידוד והדיווח, 163 דו"חות לבתי עסק שונים ו-124 בגין שהייה במקום ציבורי או עסקי שפעילותו נאסרה. בנוסף, 15 בתי עסק שכאלו נסגרו, בתום הליכי שימוע.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר