"נשמור מרחק"

"נצעק לה 'בושה'": מה צפוי לאיוונקה וג'ארד אחרי ההפסד

אלא אם יקרה נס משפטי, דונלד טראמפ יעזוב את הבית הלבן בקרוב וכלי תקשורת מרכזיים בארה"ב כבר דנים בשאלת העתיד של בני הזוג המלכותי, הבת הגיורת של הנשיא ובעלה היהודי (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ )

ג'ו ביידן הוכתר במנצח הגדול של הבחירות לנשיאות ארצות הברית, ולמרות העובדה שנשיא ארה"ב המכהן, דונלד טראמפ טרם מכיר בתוצאות, בכלי התקשורת כבר דנים באריכות בשאלה מה יעשה טראמפ ביום שאחרי.

בין היתר דווח על הצעות לכתיבת ספרים ולהופעות בטלוויזיה תמורת 100,000,000 דולר, ואף על גירושים ממלניה טראמפ, לטענת מקורביה.

בנוסף, מתעסקים גם בבת היהודייה, יעל טראמפ, המוכרת יותר בשמה הקודם: איוונקה, כמו גם בבעלה היהודי, ג'ארד קושנר.

לפני שהפכו להיות מעורבים פוליטית, היה קושנר בכיר בחברת נדל"ן משפחתית, וטראמפ השיקה מותג אופנה הנושא את שמה.

מאז הניצחון של אבי המשפחה והפיכתו לנשיא, עברו בני הזוג להתגורר בוושינגטון והחלו לעבוד בבית הלבן כיועצים מיוחדים של דונלד טראמפ.

איוונקה טראמפ על ציון הרבי מליובאוויטש (מתוך טוויטר)

כעת, לפי כתבות שפורסמו בואניטי פייר וב-CNN, לא בטוח שכדאי להם לחזור למקום מגוריהם הקודם ברובע מנהטן, בעיר ניו יורק.

כך לדוגמה, צוטטה שכנה לשעבר של בני הזוג סצנה מסרט מפורסם בו מלווים רבים אדם עם צעקות shame! (בושה!), עם הבטחה כי זה מה שתעשה אם תפגוש את איוונקה.

כלי התקשורת אף מזכירים את הוצאת ילדיהם מבית הספר בו למדו, כאשר הורים טענו כי התלוננו על הזלזול בהנחיות הקורונה בתקופת קמפיין הבחירות מצד ההורים, אך אחרים טענו כי בני הזוג העדיפו לעבור ללמידה מרחוק.

לפי אותם דיווחים, בני הזוג יתקבלו באהדה רק על ידי אוהדי ישראל, תומכי המפלגה הרפובליקנית ואנשים עממיים, אך לא על ידי בני המעמד הגבוה, כפי שהיו רגילים בעבר.

"כל מי שיש לו קצת מוסר עצמי, כבוד לדמוקרטיה וקריירה, ישמור מרחק מהם", אמר חבר לשעבר של המשפחה לואניטי פייר.

בהתאם למקורבים לבני הזוג, הם עשויים לעבור לפאלם ביץ', פלורידה. לשם, יברחו מניו יורק הדמוקרטית מידי, אחרי שאיוונקה כבר ביססה לעצמה בסיס תמיכה מקומי, שכן ערכה במקום מספר עצרות ענק לטובת אביה, וכעת תוכל לממש את שאיפותיה הפוליטיות, באם ישנם, במדינה זו.

קושנר על סעודות השבת עם טראמפ (באדיבות חדשות 13)

בעוד ההערכות הן כי איוונקה תבחר בקריירה פוליטית, ג'ארד עשוי לחזור לתחום הנדל"ן, ולפתח את החברה המשפחתית, בעזרת הקשרים שיצר לעצמו כאשר כיהן בבית הלבן.

"אחרי שביצע עסקאות סחר ושלום בינלאומיים, הוא עשוי להצליח בעולם המסחר ובכך ייהווה נכס לחברה בראשה יעמוד", אמר מקורב למשפחה.

חבר לשעבר תקף את ג'ארד והאשים אותו כי בפעולותיו בבית הלבן, פעל בין היתר גם כדי לקדם לעצמו חיים נוחים יותר בהמשך.

כך או אחרת, המרואיינים לכלי התקשורת השונים מסכימים כי בני הזוג לא יינצלו מ'עיניים סקרניות' ויישארו בכותרות, בכל מדינה בה יבחרו לגור.

מכר לשעבר של המשפחה אמר לסיום: "בכל מקום בו יילכו, אנשים יתייחסו אליהם בנימוס. אבל מאחורי הקלעים, הם לא יוזמנו לאירועי יוקרה, ומאחורי הגב אף אחד לא ישכח להם את ההגנה שלהם על דונלד טראמפ, ועל הוולגריות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר