המתיחות נמשכת

טראמפ: 'בולטון אחד המטומטמים הגדולים'

היועץ לביטחון לאומי לשעבר של הנשיא, קרא לראשי המפלגה הרפובליקנית להודות בהפסד ו"זכה" במתקפה אישית בוטה במיוחד מצדו של דונלד טראמפ בחשבון הטוויטר שלו (בעולם)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סאגת הבחירות בארה"ב למרות הסיכויים הנמוכים שטראמפ יישאר בבית הלבן עדיין לא הסתיימה. הערב (ראשון), הנשיא דונלד טראמפ פרק את זעמו על היועץ לביטחון לאומי לשעבר שלו ג'ון בולטון ותקף אותו בגסות רבה בחשבון הטוויטר שלו.

"ג'ון בולטון היה אחד האנשים המטומטמים ביותר בממשל שהיה לי "העונג" לעבוד איתם. בחור זועף, משעמם ושקט, הוא לא הוסיף דבר לביטחון לאומי חוץ מ"הי, בוא נלך למלחמה" כמו כן, הוא פרסם מידע מסווג באופן בלתי חוקי. מסומם אמיתי".

הסיבה למתקפה החריפה, דבריו של בולטון היום ברשת ABC כי על ראשי המפלגה הרפובליקנית"יש להסביר לבוחרים, את העובדה טראמפ הפסיד בבחירות וכי הטענות על זיופים בבחירות חסרות בסיס".

כזכור, לפני כשנה וחצי פוטר ג'ון בולטון, מתפקידו כיועץ לביטחון לאומי. בולטון פוטר ישירות על ידי דונלד טראמפ שהודיע על כך בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

"הודעתי אמש לג'ון בולטון כי שירותיו אינם נחוצים עוד בבית הלבן. לא הסכמתי עם רבות מהצעותיו, כמו גם אחרים בממשל. לכן ביקשתי שיגיש את התפטרותו, והיא ניתנה לי הבוקר. אני מאוד לג'ון על שירותו אמנה יועץ חדש בשבוע הבא".

בולטון, מצדו, הגיב אף הוא בציוץ בחשבון הטוויטר שלו וסיפר על שיחה שהייתה לו עם טראמפ. "הצעתי להתפטר אתמול בלילה, הנשיא אמר: 'בוא נדבר על זה מחר'".

יצוין כי בולטון נחשב לסמן הניצי בממשל טראמפ, והתנגד מאד למשא ומתן עם איראן. בולטון נחשב לאחד מידידיה הגדולים של ישראל בוושינגטון.

ה"וושינגטון פוסט" ציטט בזמנו גורמים בכירים בממשל ולפיהם הנשיא לא משתף את היועץ לביטחון לאומי בפגישות על מדיניות החוץ של ארה"ב בשל עמדותיו הנציות. "לבולטון יש מוניטין של מדליף", אמר אחד מהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר