החשד להתעללות

מוות מוחי לתינוק בן 4 חודשים שהוריו נעצרו

במקביל לחקירת ההורים שנעצרו בחשד להתעללות בבנם הפעוט, נאלצו רופאי בית החולים לקבוע מוות מוחי הסובל מנזק בלתי הפיך. ההורים מתנגדים לניתוק המכשירים (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Edi Israel / Flash 90)

החשד המזעזע להתעללות בפעוט: וועדה מיוחדת של רופאים מבית החולים ברזילי התכנסה היום (שני) וקבעה מוות מוחי לתינוק בן 4 חודשים.

לפי הרופאים, נגרם לתינוק הקטן נזק בלתי הפיך. ההורים, החשודים בהתעללות בו, מתנגדים לנתק את התינוק מהמכשירים.

אביו של התינוק, בשנות העשרים לחייו, נעצר אחרי שפינה את בנו לבית החולים ביום שלישי שעבר, בדיון הארכת מעצר אמר נציג המשטרה כי בבית החולים נמצאו על גופו של התינוק חבלות בראשו, שברים בגולגולת וביד.

בדיון הציגה המשטרה 22 הודעות וואטסאפ שכתבו ההורים ביניהם ולקרובי משפחה, אשר מחזקים את החשדות נגדם. בין היתר, הוראות כמו "תמרחי לו אלוורה על עמוד השדרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".

האב טען בבית המשפט כי הרים את בנו בזמן שהשתנק, וייתכן שקיבל מכה מהמיטה. הוא התלונן על חוקרות המשטרה שאמרו לו "אנחנו אימהות בעצמנו. אתה אבא חסר אחריות, שקרן".

האמא אמרה במהלך הדיון, "הוא צריך לשמוע אותי, לשמוע קול מוכר. בבקשה, אני רוצה להיות לידו". יצוין כי לאמא אין עבר פלילי, והיא הייתה בעבודתה בזמן הפינוי לבית החולים.

לבני משפחתה אמרה האם: "מה רוצים ממני? לא פגעתי בו. אני רוצה ללכת להיות לצידו בבית החולים. אני רוצה לחבק אותו. אין לי הסבר לחבלות".

ביום שישי, בצעד חריג, הורשו ההורים להגיע לבית החולים ולבקר את הילד הקטן, בנוכחות נציגי המשטרה שמנעו כל מגע פיזי בין ההורים החשודים לתינוק.

במשטרה מעריכים כי בהתאם להתפתחויות במצב התינוק, אשר כאמור נקבע היום כי הוא במצב של מוות מוחי, ייאלצו להחמיר את סעיפי החשדות נגד ההורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר