12 שנים אחרי

צפו: הקדיש של מוישי הולצברג על קבר הוריו

12 שנים לאחר הפיגוע הרצחני במומביי שבהודו, בו נרצחו בני הזוג גבי ורבקי הולצברג הי"ד, עלו בני המשפחה לקברם יחד עם בנם מוישי, שאמר 'קדיש' ופרקי תהילים; איתמר קירשבוים תיעד (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: איתמר קירשבוים)

12 שנים לאחר הפיגוע הרצחני במומביי שבהודו, בו נרצחו בני הזוג גבי ורבקי הולצברג הי"ד, הגיעו היום (שלישי) בני המשפחה לקברם יחד עם בנם המוכר מוישי, שאמר 'קדיש' ופרקי תהילים, כשלאחר מכן נשא דברים הסבא הרב שמעון רוזנברג, לא לפני שקראו יחד בספר התניא.

"הדפסנו לזכותכם ולעילוי נשמתכם את הספר תניא קדישא", אמר הסבא, "כפני שידוע שהרבי מחב"ד ציווה להדפיס את הספר הזה בכל מקום ובכל מוסד, דבר שמביא לסגולה, לשמירה ולהצלחה.

"היו הרבה אנשים ונשים מהארץ ומחו"ל שהשתתפו דרך הזום בכינוס המיוחד שערכנו לזכותכם, ואנו מאד מקווים שזה יפעל את הפעולה של 'ברכנו אבינו כולנו כאחד'".

עוד ציין הסבא כי היום הוא יום סגולה. "אנחנו מבקשים ממכם לפעול את הפעולות מלמעלה כדי שהקב"ה יתן רפואה שלימה לכל עם ישראל, ושהקורונה תיעלם מאיתנו, ושיבוא משיח צדקנו במהרה בימינו", ביקש.

לסיום אמר הרב רוזנברג. "הגענו לכאן יחד עם הבן שלכם משה צבי שיום הולדתו חל מחר, ואנו מבקשים ממכם שתברכו אותו שיגדל חסיד ירא שמיים ולמדן, ושיצליח בשליחותו ושיעשה קידוש ה' גדול.

"היינו כאן לפני חודש אלול וסיפרנו לכם שהוא הולך ללמוד בישיבה בבני ברק, ואני רוצה לספר לכם שהוא מצליח מאד, הוא לומד תורה וחסידות ושולחן ערוך ובעזרת ה' הוא חוזר לישיבה מיד".

צפו בתיעוד של הצלם איתמר קירשבוים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר