האחראי על ההיערכות לחורף

ד"ר בדר: 'אין לי הסבר משכנע לירידה בתחלואה החרדית'

ראש המנהלת להיערכות לחורף, ד"ר טריף בדר, מודה באולפן 'כיכר השבת' כי אין לו הסבר משכנע לירידה בתחלואת הקורונה במגזר החרדי ומדגיש: איש לא מכוון את הסגרים דווקא לחגים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ראש המנהלת להיערכות לחורף, ד"ר טריף בדר, מודה באולפן 'כיכר השבת' כי אין לו הסבר משכנע לירידה בתחלואת הקורונה במגזר החרדי ומדגיש: איש לא מכוון את הסגרים דווקא לחגים. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

באשר לסגרים שהוטלו בחגים ולקראת סגר נוסף בחג החנוכה, אומר ד"ר בדר: "יתכן שהסיבה שהסגרים מתרחשים דווקא בתקופת החגים היא בגלל שאז ישנם יותר התקהלויות, ולכן הסכנה להדבקה עולה מאד, אבל זה לא משהו שמכוון".

יש לך הסבר על נתוני התחלואה הנמוכים מאד במגזר החרדי?

"אני רוצה לקוות שהנתונים הנמוכים קשורים בין היתר לעבודה החשובה שנעשית כאן באמצעות העברת המסרים על השמירה על הנחיות. אני חושב שהמעורבות של המנהיגים בנושא היא זאת שסייעה מאד בנושא".

עדיין אנו רואים שפתיחת תלמודי התורה והישיבות הקטנות לא רק שלא הגבירה את התחלואה כפי שהזהירו אותנו, אלא להיפך, התחלואה ירדה מאד

"אין לי הסבר משכנע למה שקורה, אבל צריך לזכור שכשאנחנו מדברים על קפסולות במערכת החינוך, הרבה פעמים זה משהו שמקל מאד, אבל בהחלט אין לי הסבר לכל מה שקורה בשטח, ואני חושב שכמו שאנחנו לומדים ממה שקורה בחו"ל על אחת כמה וכמה שאנחנו צריכים ללמוד גם בארץ אחד מהשני".

כאמור, הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר