הראיון המלא

ח"כ מיכאל מלכיאלי: "גם בכנסת מריחים את הבחירות"

המשבר הפוליטי; הערבות של אריה דרעי לבני גנץ; חוק הגיוס; החשש מהליכה לבחירות; התפטרות השר איציק כהן וההסתה נגד החרדים בצל הקורונה • יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, מודה כי חברי הכנסת מדברים בניהם על החשש מהליכה לבחירות, בטוח כי ש"ס לא תפסיד מהליכה לבחירות אך חושב שהציבור הישראלי יפסיד. מלכיאלי מאוכזב מהתפטרות השר איציק כהן ומאמין שחוק הגיוס יעבור בחודשיים הקרובים. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס ח"כ מלכיאלי להסתה נגד הציבור החרדי, בצל נגיף הקורונה, ואמר: "כואב לראות שמדברים בתקשורת על הגמנסיה או על בקא אל גרבייה וברקע מראים תמונות של ילדים חרדים או את ישיבת חברון.

"כשאני הגעתי עם הדברים הללו לשר התקשורת הוא לא האמין למראה עניו. זה מריח לא טוב, וזה מוביל לשיח לא נכון כפי שאפשר לראות בשיח הקשה ברשתות החברתיות.

"יצא לי לדבר לאחרונה עם שגריר אוקראינה בישראל, ושוחחנו בין היתר על איך מסתכלים עלינו ברחבי העולם, ואני חושב שלמרות שהערים החרדיות ירוקות ומקדם ההדבקה במגזר החרדי הוא הנמוך ביותר, אף אחד לא מדבר על זה ואף אחד לא יודע על זה בגלל רצף נורא של טעויות שפעם אחר פעם מראים את החרדי כאחד שמפיץ מחלות.

"דוגמא נוספת לכך ניתן לראות בנושא החתונות. כשבמגזרים אחרים עושים חתונות זה לא מעניין את אף אחד, אבל כשחדרי עורך חתונה כולם מייד קופצים עליו, וזה אחרי שהשר דרעי הציע להתיר חתונות לקבוצות של 20 איש, משום שאף אחד לא חושב לרגע שלא יהיו חתונות".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר