הדרמה בארה"ב

מישל אובמה נזכרת בתחושותיה ליד מלניה טראמפ

בתמונה המפורסמת, היא מחייכת חיוך רחב - אך מזוייף. כעת חושפת מישל אובמה כיצד הרגישה במהלך השיחה הראשונה עם מלניה טראמפ אחרי הניצחון: "לא היה קל בשבילי" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך, c-span)

זה הפך לתמונת הניצחון של תומכי המפלגה הרפובליקנית: בני הזוג הנשיאותי היוצא, ברק ומישל אובמה, מצטלמים בפתח הבית הלבן עם בני הזוג הנשיאותי הנכנס, דונלד ומלניה טראמפ.

התמונה המפורסמת צולמה בשנת 2016, וכעת - ברקע ההפסד של טראמפ לג'ו ביידן, והסירוב שלו להכיר בניצחון היריב, משתפת מישל אובמה בתחושותיה בעת צילום התמונה.

"השבוע הרהרתי רבות באיזה מקום הייתי לפני ארבע שנים. הילארי קלינטון קיבלה זה עתה הפסד קשה, היא הפסידה בפער נמוך בהרבה מזה שראינו השנה. הייתי פגועה ומאוכזבת - אבל הקולות נספרו ודונלד טראמפ ניצח. העם האמריקני דיבר".

בתמונה, נראית מישל אובמה מחוייכת אך היא מספרת: "אני צריכה להיות כנה ולהגיד שכל זה לא היה קל בשבילי. דונלד טראמפ הפיץ שקרים גזעניים על בעלי שהעמידו את משפחתי בסכנה. זה לא היה משהו שהייתי מוכנה לסלוח עליו. אבל ידעתי שלמען ארצנו, עלי למצוא את הכוח והבגרות לשים את כעסי בצד".

"אז קבלתי את מלניה טראמפ לבית הלבן ודיברתי איתה על החוויה שלי, ועניתי על כל שאלה שהייתה לה – מהביקורת המוגברת שמגיעה עם היותה הגברת הראשונה ועד איך זה לגדל ילדים בבית הלבן".

היא הסבירה, בהתייחסות להחלפת השלטון הפעם, "אהבתנו למדינה מחייבת אותנו לכבד את תוצאות הבחירות גם כשאיננו אוהבים אותן או היינו רוצים שהן היו עוברות אחרת - הנשיאות אינה שייכת לאף פרט אחד או למפלגה אחת. להעמיד פנים שכן, לשחק יחד עם תיאוריות הקונספירציה חסרות היסוד הללו - בין אם לרווח אישי או פוליטי - זה להעמיד את בריאותנו וביטחונה של מדינתנו בסכנה. זה לא משחק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר