הקבינט אישר

כלל מוסדות החינוך במגזר החרדי - ייפתחו

קבינט הקורונה אישר כי כלל מוסדות החינוך בערים ירוקות וצהובות ייפתחו בהדרגה • המשמעות: מוסדות החינוך החרדים ייפתחו באישור, לאחר שכלל הערים החרדיות 'ירוקות' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הילדים לומדים בתלמוד תורה באוויר הפתוח (צילום: רוטרניק)

קבינט הקורונה אישר הלילה (שלישי) כי כלל מוסדות החינוך בערים ירוקות וצהובות ייפתחו בהדרגה. משמעות ההחלטה: מוסדות החינוך החרדיים ייפתחו באישור, לאחר שכלל הערים החרדיות מוגדרות 'ירוקות' ברמזור משרד הבריאות.

ישיבת הקבינט נמשכה שעות ארוכות והסתיימה קרוב לשעה 02:00 בלילה, אז הוחלט לפתוח את כל מוסדות החינוך בערים ירוקות וצהובות.

על פי החלטת הקבינט, כיתות ה'-ו' יחזרו ללימודים כבר הבוקר. תלמידי י'-י"ב יחזרו ללימודים חלקיים ביום ראשון. תלמידי ז'-ט' יחזרו ללימודים חלקיים שבוע לאחר מכן, ביום ראשון ה-6/12. כמו כן הוחלט להרחיב את בדיקות הקורונה לצוותי ההוראה.

שר החינוך, יואב גלנט, אמר הבוקר: "תלמידות ותלמידים יקרים - בשעה טובה כולכם חוזרים לבית הספר - ללימודים, למורים ולחברים. בתום דיון ממושך, שרי הקבינט אימצו את התכנית שגיבש משרד החינוך יחד עם צוות המומחים לפתיחת כל בתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. ב-29.11 יחזרו לבתי הספר תלמידי התיכונים ושבוע לאחר מכן, ב-6.12, יצטרפו אליהם תלמידי חטיבות הביניים.

"המנהלים והמורים ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך השונים ויחד עם גורמי הבריאות נגדיל את היקף הבדיקות לתלמידים ולצוותי ההוראה, כדי לשמור על בריאותם. תודה לראש הממשלה ולשרי הקבינט על התמיכה. לכם, התלמידים היקרים לנו מכל, נותר רק להכין את הילקוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר