היורה נעצר

בן 70 ירה בבן 30 שפרץ לרכבו; הפורץ נהרג

גבר כבן 30, שפרץ הלילה לרכב בערד, נורה על-ידי בעל הרכב, גבן כבן 70, המתנדב במשטרת התנועה הארצית; מותו נקבע בבית החולים, היורה נעצר והמשטרה פתחה בחקירה (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: Flash90)

תושב ערד, גבר כבן 70, הבחין הלילה (ראשון) באדם שפורץ לרכבו וביצע לעברו ירי.

הפורץ, גבר כבן 30, נפצע באורח קשה מהירי, ופונה לבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, כשהוא מחוסר הכרה. הבוקר, נמסר מבית החולים כי הפצוע מת מפצעיו.

פאראמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי סיפר: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לרכב, ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה מאוד".

המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את היורה. במהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש השלום בבאר שבע, לדיון בהארכת מעצרו.

ב-ynet דווח כי היורה מחיק אקדח ברישיון ושהה עם בת זוגו, בת ה-69 בקרוואן, מאחר וביתם נמצא בשיפוץ. היא סיפרה כי הוא ירה בחשוד פעמיים, "פעם אחת לעבר הגלגלים, ופעם נוספת שפגעה בו".

עוד היא סיפרה כי "הוא ישר התקשר למשטרה והזמין אותם. הוא אמר להם שירה במישהו שניסה לגנוב את האוטו, עדכן שהפורץ פצוע וביקש שיביאו אמבולנס. הוא לא התקרב בגלל הניסיון שלו, הוא מתנדב במשטרת התנועה הארצית (מתנ"א)".

"ככל שאני מכירה אותו, הוא לא התכוון לירות בו", סיפרה.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח כי תושב ערד הבחין בחשוד פורץ לרכבו וביצע לעברו ירי. שוטרים הגיעו למקום, זימנו צוות רפואי לטיפול בפצוע אשר נפצע באורח קשה ופתחו בתחקור האירוע. החשוד בירי עוכב לחקירה".

הבוקר נמסר "כהמשך לאירוע הלילה בערד, מבית החולים נמסר על מותו של הפצוע. החשוד בירי, תושב ערד כבן 70, נעצר ויובא מהלך היום בפני בימ"ש השלום בבאר שבע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר