אחרי הבחירות

טראמפ בראיון ראשון: "הייתה הונאה גדולה"

הנשיא דונלד טראמפ לא מתייאש, ומבהיר בראיון ראשון שהעניק מאז הבחירות לנשיאות, כי ימשיך להילחם כדי להוכיח שהיו זיופים בבחירות, וכי הוא למעשה המנצח הגדול (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ העניק היום (ראשון) ראיון ראשון מאז הבחירות לנשיאות ארצות הברית, והבהיר כי ימשיך להילחם כדי להוכיח שהוא ניצח בבחירות.

"מכל העולם וארה"ב התקשרו אלי לאחל לי מזל טוב ואז התחילו הכמויות העצומות של פתקי הצבעה במדינות הקרב ומניצחון זה הפך להפסד".

לטענת טראמפ, הדבר מוכיח כי "הצבעות בדואר הן הונאה, עשרות מיליוני הצבעות בדואר מזויפות, ההונאה הגדולה שהתרחשה אי פעם בארה"ב".

טראמפ פסל בזלזול את ההישג הגדול של מועמד המפלגה הדמוקרטית שקיבל את מספר הקולות הגבוה ביותר אי פעם: "גו ביידן לא קיבל 80 מיליון קולות", אמר.

לדבריו, "אנחנו מנסים לערער בכל מדינות הקרב בערכאות המשפטיות, השופטים לא תמיד מאפשרים וחוסמים אותנו. יש לנו עדויות ותמונות של הונאות בחירות, הכול החל בהצבעות בדואר ואז במערכות ההצבעה של דומיניין, אבל לא מאפשרים לנו להגיש את הדברים בבתי המשפט, אנשים מוכנים להעיד והם יודעים שהם יוענשו אם הם שיקרו".

בתוך כך, בארה"ב מדווחים כי טראמפ מתכנן הפתעה לג'ו ביידן באם יפסיד במערכה המשפטית וביידן יושבע לנשיאות: הוא יכריז באותו הזמן על התמודדות בשנת 2024.

בכך, מתכנן טראמפ להמשיך ולהחזיק בשליטתו הבלתי מעורערת במפלגה הרפובליקנית ולמנוע את עלייתם של מתחרים בשורות המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר