אלישבע בכיכר ממליצה: שוקולד זה נחמה

אז איך אתם אוהבים את השוקולד שלכם, לבן או מריר? עם קרמל או טאץ' מלוח? צוות המומחיות של chocolove ידעו להתאים לכם את מנעד הטעמים המדויק והכל במארזים מוקפדים וטרנדיים (אל תפספסו)

אלישבע גליקסברג | כיכר השבת |
(צילום: יוחנן בלייך)

בוטיק השוקולד היחיד בישראל שמעניק חוויית שוקלטריי ברמה בינלאומית ובכשרות מהודרת, מציג פרלינים משובחים, מגשי אירוח על טהרת השוקולד, שילובי טעמים נדירים, תכשיטים קולינריים, מארזי יוקרה, יינות וליקרים - המיישרים קו עם הוויטרינות הנוצצות של בירות הקולינריה בישראל.

,

סופגניות OUT, מגשי אירוח משוקולד IN

המותג chocolove לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש ומציע לקראת חנוכה 2020 מארזי שוקולד בלעדיים – לראשונה בארץ.

אז איך אתם אוהבים את השוקולד שלכם, לבן או מריר? יצוק במתאר סביבון או מגנום? משלב טעמי קרמל או עם טאץ' מלוח? צוות המומחיות של chocolove ידעו להתאים לכם את מנעד הטעמים המדויק והכל במארזים מוקפדים ובעיצובים טרנדיים.

השוקולד כמוטיב שמחבר בין אנשים

"תשעה מתוך כל עשרה אנשים אוהבים שוקולד. העשירי תמיד משקר..." ( ג'ון ק. טוליוס)

מתוך נקודת הנחה, שמתוך מניפת המתוקים שיש לענף להציע, השוקולד נחשב לפופולארי ביותר, פיתחה חברת chocolove קולקציות מארזי יוקרה המותאמים אישית / מעגל השנה / מעגל החיים.

כדי ליצור חוויה רב חושית ובלתי נשכחת, כל יחידת שוקולד מוגשת באלגנטיות מוקפדת, מתוך חשיבה מעמיקה לגבי הקומפוזיציה, מניפות הצבעים והאקססוריז.

המחלקה העסקית

המותג מתהדר בניסיון רב שנים מול המגזר העסקי ומאחוריו רזומה עשיר של אלפי משלוחים, בקנה מידה עצום, לכל חלקי הארץ וגם לרחבי העולם.

מערך המשלוחים מיומן לשנע את ההזמנות הממותגות המותירות טעם טוב, תרתי משמע.

חותם כשרות מהדרין

אל השוקולד הבלגי המשובח, המופיע במנעד טעמים מגוון ומדויק, מתווסף חותם כשרות מהדרין המקובלת על כולם. עובדה זו מרחיבה את מעגלי קהלי היעד ואף מנגישה לכולם טעמים חלומיים, מבלגיה הישר אליך הביתה.

Chocolove home

אי אפשר שלא להזכיר את מותג הבית היוקרתי "שוקולאב הום", המשלים את התמונה ומציע כלי הגשה ואירוח אקסקלוסיביים, מגוון רחב ואיכותי של מפות, מפיות, חבקים ואקססוריז בצבעוניות מפתיעה ובטקסטורות ייחודיות.

שוקולאב עם הפנים קדימה לשנת 2021+

המותג מתרחב ופותח סניף נוסף בלוקיישן הכי מפתיע בישראל: "דיזיין סיטי". החנות תמוקם במתחם המסעדות, סמוך לגשר הסוריאליסטי ותהווה מוקד עליה לרגל לכל חובבי השוקולד והאירוח.

בעלי המותג שמבקרים על בסיס קבוע בתערוכות הכי נחשבות ברחבי העולם, הציבו לעצמם סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים שהופכים את כל החוויה הזאת להרבה יותר משוקולד!

Chocolove VIP

בקרוב, מתעתדת החברה להקים מועדון לקוחות VIP שיקנה ללקוחות הנאמנים הטבות מיוחדות, סדנאות שוקולטיירי ועריכות שולחן, מבצעים בלעדיים ובונוסים למזמינים דרך האתר.

מוזמנים להתעדכן באתר החברה, בפייסבוק ובאינסטגרם.

מאת: אלישבע גליקסברג

איפור: גילה אדלר

שמלה: רייצ'ל H

צילומים: הדסה וולפסון, דבורי יודקוביץ

מתאמת הפקה: אדל שטרן

ליצירת קשר:

שמגר 21, ירושלים | טל: 02-5381462 | וואצאפ: 053-3217373 | chocolove.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר