"הפרה בוטה של ההסכם"

מקלב: בני גנץ מנסה לפגוע בציפור נפשנו, מגלגל לבחירות

סגן השר, אורי מקלב, יוצא במתקפה נגד 'כחול לבן' וטוען כי הם אלו שמנסים לגרור את מדינת ישראל לבחירות רביעיות ומאשים: "הם מנסים לעלות חוקים ופעולות הפוגעות בציבור החרדי" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ ואורי מקלב (צילום: אוליבייה פיטוסי וינתן זינדל, פלאש 90)

סגן שר התחבורה, אורי מקלב, (דגל התורה) תוקף את סיעת 'כחול לבן' בראשות, שר הביטחון בני גנץ, ומאשים את אנשיה שהם אלו שגוררים את מדינת ישראל לבחירות רביעיות בתוך שנתיים בלבד.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר סגן השר מקלב: "כחול לבן שוב מנסים לגלגל את המערכת לבחירות, מסיבות פוליטיות מנסים לעלות חוקים לבצע פעולות הפוגעות בציבור החרדי, ומעל כולם אי הבאת החוקים החשובים לציפור נפשה של היהדות החרדית - חוק הגיוס, זאת תוך הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני".

לדבריו: "יציאה לבחירות בעת הזו בו המשק נמצא במצוקה הינה נזק גדול למדינה, כדי לנער עצמם מאחריות ומהדימוי השלילי מגלגלים זאת על הציבור החרדי".

"נעשה הכל ונעמוד מנגד כדי למנוע מערכת בחירות רביעיות ומיותרת", הדגיש מקלב.

השר יעקב ליצמן בראיון: אין מנוס מבחירות

כזכור, מוקדם יותר הבוקר הודיעו שרי מפלגת 'העבודה', עמיר פרץ ואיציק שמולי, כי לאחר התייעצות החליטו להצביע ביום רביעי בעד החוק לפיזור הכנסת והליכה לבחירות, בכך מקדמים השניים - צעד נוסף - את ישראל לבחירות רביעיות בתוך שנתיים בלבד.

לדברי פרץ ושמולי: "לא ניתן להמשיך ולקיים ממשלה שהדבר הכי קבוע בה הוא חוסר הוודאות. דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן תקציב המדינה נלקח בשבי על ידי ראש הממשלה בגלל שיקולים אישיים".

השניים טענו: "אנו עושים את הכל כדי לשרת את אזרחי ישראל שזקוקים היום יותר מתמיד ליצירת מקומות עבודה, להנעה של המשק ולפריסת רשת ביטחון חברתית אמיתית שלא אפשריים בהיעדר תקציב".

"במקום שיתוק מתמשך וחילופי האשמות עדיף לפזר את הכנסת וללכת כעת לבחירות", סיכמו השניים.

אייל ארד: 'לא רואה אפשרות אחרת מלבד בחירות'

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, צפוי להודיע במהלך היום על החלטתו לתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת, ובכך לסיים את השותפות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אמש אמר יו"ר 'יהדות התורה', השר יעקב ליצמן, בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' כי ישראל בדרך לבחירות: "תראה, בהתנהגות היום יומית, שעה שעה, מה שקורה כאן בתוך הקואליציה, ובתוך מפלגות הקואליציה, אין מנוס מאשר בחירות".

ערבות? גרסאות גנץ ודרעי בראיונות ל'כיכר השבת'

לדברי השר ליצמן: "אני מניח שכולם יחכו עד מחר בלילה, ויראו נכון מה שיקרה, בצורה כזאת שרבים אחד עם השני, גם בתוך המפלגות - למשל בתוך 'כחול לבן' יש כמה דעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר