"בזכות עצמו"

ינקי דרעי ימונה למנהל מחלקה בהסתדרות הציונית

יו"ר הוועדה לפניות הציבור של ש"ס, ינקי דרעי, נבחר לכהן כמנהל מחלקת גיוס משאבים וחיזוק המורשת בהסתדרות הציונית, וזה לאחר שניהל את הבחירות להסתדרות בארה"ב (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ינקי דרעי (צילום: שלומי כהן)

ינקי דרעי, יו"ר הוועדה לפניות הציבור של ש"ס, מונה היום (רביעי) לתפקיד מנהל מחלקת גיוס משאבים וחיזוק המורשת בהסתדרות הציונית. דרעי ניהל את קמפיין הבחירות של ש"ס בארה"ב לפני כחצי שנה. בין היתר דרעי יהיה אחראי על חיזוק הקשר עם הקהילות היהודיות בארצות הברית.

"ינקי נחשב למינוי מקצועי, הוא מכיר היטב את יהדות ארצות הברית שם התגורר במשך שנים, דובר אנגלית רהוטה, שיודע לנהל פרויקטים וזוכה לתשבחות ולהערכה בקרב כל הגורמים במפלגה ולא בגלל שהוא הבן של", אומרים גורמים בש"ס ומוסיפים: "הוא ניהל את קמפיין ההתרמה לש"ס, שאף מפלגה בארץ לא הצליחה להביא הישג של תרומות מהתומכים, הוא הביא למעלה מחמש מיליון שקל תרומות".

דרעי, בנו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ניהל בשנים האחרונות את הוועדה לפניות הציבור, והחזיר את הוועדה ליעילה.

לאחר שדבר המינוי דווח הערב בחדשות 12, לצד ביקורת על מינויו של בנו של יו"ר ש"ס, הגיב פרשן 'קול ברמה', ישראל כהן: "יענקי דרעי בחור עם לב זהב וראש על הכתפיים. חכם, מענטש ומסייע לכולם. הוא עבד על מה שיש לו בעשר אצבעותיו והתפקיד מגיע לו בזכות עצמו. שאפו".

איציק קרומבי, מנכ"ל ביזמקס, מתחם עסקים וחדשנות לחרדים, בירך על המינוי וכתב: "אין לי מושג מה הדילים ומה הפוליטיקה בהסתדרות הציונית, אבל רק אם הייתי יכול הייתי לוקח את יענקי דרעי לעבוד איתי/אצלי".

לדבריו: "יענקי הוא בחור מוכשר וחרוץ ומסור, ובעיקר אהוב על כל מי שמכיר אותו ועובד איתו. בהצלחה, הצלחתך הצלחתנו!".

שלום אוחיון-אברשה, מפעילי ש"ס המפורסמים, הוסיף: "מדובר בחור נמרץ שעוסק שנים בפניות ציבור לכל פונה. נסע במשך חודשים לארה״ב כדי לפעול לבחירות להסתדרות הציונית. אסור לו לעבוד ולהתפרנס כדת וכדין? בגלל שקוראים לו דרעי שיהיה מובטל?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר