כמות החיסונים - הוכפלה

במהלך השבת התגלו למעלה מ-1,500 חולי קורונה חדשים

אחוז הבדיקות החיוביות עלה במהלך השבת האחרונה ועומד כעת על 2.5%. מחצות; מספר החולים הקשים - ירד ומספר והמונשמים עלה • כמות החיסונים שישראל תרכוש מ'מודרנה' - הוכפל (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

על פי העדכון של משרד הבריאות הערב (מוצ"ש), מספר חולי הקורונה המאומתים ביממה האחרונה עומד על 1,506 בני אדם, אחוז הבדיקות החיוביות עומד 2.5%. ראש הממשלה הורה להגדיל את רכישת כמות החיסונים.

מאז פרוץ הנגיף בישראל, התגלו 343,665 בני אדם שנדבקו בנגיף הקורונה. מאתמול - 1,506 ומחצות - 736.

סך כל החולים הפעילים עומד על 13,504 בני אדם ומחצות נוספו לרשימת הפעילים 353 בני אדם.

מתוך כלל החולים 314 נמצאים במצב קשה (ירידה של 11 בני אדם מחצות), ומתוך החולים הקשים, 95 במצב קריטי. 94 חולים נמצאים במצב בינוני.

סך כל החולים המונשמים עומד על 97 בני אדם (עליה של שלושה בני אדם - מחצות), ומסר הנפטרים מהנגיף - 2,901, עלייה של שני בני אדם.

העדכון היומי

בתוך כך, משרד הבריאות חתם בערב שבת, עם חברת מודרנה על הסכם להכפלה של פי שלושה של כמות החיסונים שהחברה תספק לישראל בשנת 2021, מכמות של 2 מיליון חיסונים לכמות של 6 מיליון חיסונים שיספיקו ל 3 מיליון אזרחים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר על הבשורה: "אני שמח לבשר שחתמנו היום עם חברת מודרנה על אספקה של שישה מיליון חיסונים עבורכם, אזרחי ישראל. זה פי שלושה ממספר החיסונים בחוזה המקורי עם מודרנה".

"זה נותן לנו תקווה. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. עד אז אנחנו צריכים לשמור על הכללים. המשימה שלנו היא להביא חיסונים, המשימה שלכם – לשמור על הכללים. אם נעשה את זה - אנחנו הולכים לנצח. יחד ננצח את הקורונה".

נתניהו מתחייב: "נהיה בין הראשונים לקבל חיסונים" (צילום: לע"מ)

שר הבריאות אדלשטיין הוסיף: "זו בשורה נהדרת לאזרחי ישראל ולכלכלת ישראל. לא יהיה אזרח שירצה להתחסן ולא תהיה לנו אפשרות לספק לו את החיסון. צוותים מקצועיים התחילו בעבודה מאומצת על אופן חלוקת החיסונים. אבל עד שכולנו נהיה מחוסנים ייקח עוד מספר חודשים וחובה על כולנו להקפיד על ההנחיות ולא להיכנס לשאננות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר