אלו הערים שהידרדרו

רה"מ נתניהו: אנחנו רואים עליה תלולה בתחלואת הקורונה

לאור התפשטות תחלואת הקורונה - קפיצה של כאחוז וחצי בשיעור החיוביים ביממה האחרונה - הודיע נתניהו כי הקבינט יתכנס, לקראת החנוכה • וגם: הישובים שמצבם החמיר • צפו בנתניהו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

בפתח ישיבת הממשלה היום (ראשון) נשא ראש הממשלה בנימין נתניהו דברים, התייחס למגפת הקורונה והגדיר את המתרחש כעת כ"עלייה תלולה".

לדברי נתניהו, "בימים האחרונים אנחנו רואים עלייה תלולה ומדאיגה בתחלואה בקורונה. הקבינט יתכנס היום ונשמע את הצעות משרד הבריאות לבלימה, ונחליט מה קורה בחנוכה".

"אנחנו רוצים שתחגגו ביחד אבל חוששים מהעלייה", הוסיף ראש הממשלה, על כולנו להמשיך להישמע להנחיות, וחבל שזה כנראה לא קורה".

נתניהו הזכיר כי דיבר בסוף השבוע האחרון עם מנכ"ל חברת התרופות האמריקנית פייזר על "הקדמת הבאת החיסונים לישראל, והגדלת הכמות לשישה מיליון מנות".

"אנחנו נערכים למבצע לוגיסטי של קליטת החיסונים, וניתן לראות את האור בקצה המגפה", ציין נתניהו בנימה אופטימית.

מוקדם יותר היום עדכן משרד הבריאות על מגמת העלייה בשיעור המאומתים: מתוך יותר מ-25 אלף בדיקות שבוצעו ביממה החולפת, 3.9% מהן נמצאו חיוביות - כאחוז וחצי יותר מכפי שהיה קודם לכן.

מספר החולים שמצבם קשה עומד כעת על 311, כאשר 101 מהם מחוברים למכונות הנשמה.

הדבר ניכר גם ב'רמזור': רשימת הישובים משתנה כל יום בהתאם לרמת התחלואה בהם, וכעת גם ירושלים הפכה מצהובה לכתומה, כמו נתיבות, לוד עפולה ועוד, שהלימודים בהם בגילאים הגדולים צפויים להיסגר בקרוב על פי חוק.

כמו כן, הערים בית שמש, תל אביב, רחובות ואילת כבר לא נקיות מהנגיף: הן יצאו מרשימת הירוקות ועברו לצהובות, דבר המסמל החמרה מסוימת.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר