י"ט כסלו • LIVE

חיליק פראנק ואחיה הכהן – אלורו מביתו של הרב גינזבורג

הרב יצחק גינזבורג מארח בסלון ביתו להתוועדות חגיגית את חיליק פראנק ואחיה הכהן – אלורו עם מיטב ניגוני י"ט כסלו • הצטרפו הערב בשעה 20:00 לשידור החי (חרדים, מקודם)

באירוע ינגן הרב והנגנים גם ניגונים חדשים ממש, אשר ישמעו לראשונה כבכורה הערב בהתוועדות. (צילום: באדיבות המצלם)

הרב יצחק גינזבורג מארח בסלון ביתו להתוועדות י"ט כסלו חגיגית את הכליזמר חילק פראנק והפסנתרן אחיה הכהן – אלורו, הצטרפו הערב בשעה 20:00 לשידור החי כאן באתר כיכר השבת

הערב (א') תערך ההתוועדות המסורתית של הרב יצחק גינזבורג לכבוד יום י"ט בכסלו - חג הגאולה של חב"ד, הרב גינזבורג יארח בהתוועדות שתשודר בשידור חי מסלון ביתו של הרב, את הכליזמר חיליק פראנק ואת הפסנתרן אחיה הכהן- אלורו אשר יביאו למשתתפים את מיטב הניגונים החסידיים, החל מניגוני הבעל שם טוב ועד לניגונים החדשים של הרב גינזבורג, וכמובן את ניגון היום - פדה בשלום נפשי.

לאור מגפת הקורונה ההתוועדות שמתקיימת תחת הכותרת "להביא לימות המשיח" , תערך במתכונת של שידור ישיר מסלון ביתו של הרב בכפר חב"ד, ללא משתתפים. ההתוועדות תשודר בשידור חי החל מהשעה 20:00 כאן באתר כיכר השבת, באתר גל עיני, ברשתות החברתיות ובאתרים נוספים. באירוע ינגן הרב והנגנים גם ניגונים חדשים ממש, אשר ישמעו לראשונה כבכורה הערב בהתוועדות.

"השנה נזכה להתוועדות מיוחדת מאד מסלון ביתו של הרב - דיבורים עמוקים מתוך הבית, יחד עם ניגונים בעומק ובפשטות." סיפר אחד מתלמידי הרב שמארגן את האירוע "אין יותר מתאים מלחגוג את ראש השנה לחסידות עם מי שעוסק כל השנה בהפצת מעינות החסידות, בהתוועדויות, בשיעורים ובעלון לשבת שמגיע עד לפתח הבית של רבים כל שבת, חסידות עמוקה ומקורית, שנוגעת בכל תחומי החיים - מבית המדרש לכל גווניו (תנ"ך, גמרא, מחשבת ישראל, תולדות עם ישראל - הכל כפי שמואר באור הקבלה והחסידות) ועד לענייני ציבור, מדע, תרבות ואקטואליה לגווניהם. מוזמנים."

נציין כי מידי שנה מקיים הרב גינזבורג ביום י"ט כסלו התוועדות בהשתתפות אלפים רבים בבנייני האומה בירושלים. בהתוועדויות של הרב נהנים המשתתפים מדיבורי חסידות עמוקים, לצד ניגוני הבעל שם טוב, ניגוני חב"ד ולחנים מקוריים של הרב אותם משמיעים מיטב הזמרים והנגנים. דברי הרב מוקלדים לנוחות הציבור לאורך כל האירוע על המסך, ובסיום האירוע נשלח סיכום ההתוועדות לכל המעניין.

להרשמה לקבלת תזכורת לשידור החי כנסו :

https://gal-einai.ravpage.co.il/yatkislev_81

לינק לשידור החי :

לקבלת סיכומי השיעורים וההתוועדויות שלחו מייל :

itiel@pnimi.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר