"אאבק ואפעל"

ההסבר של בני גנץ להחלטה לעכב את חוק הגיוס

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, התייחס לעיכוב חקיקת חוק הגיוס וטען כי הסיבה מקצועית: "לא נכון להסתפק בהעברת חוק גיוס קצר מועד בלי שלצידו יהיה פתרון אמיתי" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ, התייחס היום (ראשון) לעיכוב חקיקת חוק הגיוס וטען כי הסיבה לכך מקצועית: "לא נכון להסתפק בהעברת חוק גיוס קצר מועד בלי שלצידו יהיה פתרון אמיתי".

במהלך טקס קצינים ונגדים מצטיינים שהתקיים בקריה בתל אביב, התייחס שר הביטחון לחקיקת חוק הגיוס ואמר: "מדינת ישראל זקוקה למתווה גיוס חדש. מאז כניסתי למשרד הביטחון, אני עובד על מתווה כזה – ששם את צה"ל בראש, אבל יאפשר גם שירות אזרחי שמותאם לצורכי החברה הישראלית כולה".

לדבריו: "מולנו לא עומד רק אתגר של חוק או עיקרון חשוב מאוד של שוויון, אלא הסתכלות כוללת על צרכיה הביטחוניים והחברתיים של מדינת ישראל כעת - ועם הפנים לעשורים הבאים".

חוק הגיוס - בן ערובה? צפו בתשובות של דרעי וגנץ

"אני מבטיח לכם", הוסיף שר הביטחון: "שגם אם זה לא יקרה באופן מידי, אאבק ואפעל בכדי שזה יקרה. זה מה שצה"ל צריך. זה מה שמדינת ישראל זקוקה לו. לא נכון להסתפק בהעברת חוק גיוס קצר מועד בלי שלצידו יהיה פתרון אמיתי למתווה שירות רחב, שלם ונכון".

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת', התייחס השר יעקב ליצמן לסחבת בחקיקת החוק וטען כי גנץ משתמש בו כערובה פוליטית: "אף פעם לא צפיתי שישתמשו בדברים גדולים לפוליטיקה. זה לא היה, זה דבר חדש שנהיה עכשיו. הוא יכול להכחיש את זה עד מחרתיים, עובדה שהוא דחה פעם ופעמיים. עכשיו בג"ץ לא נתן לו הארכה. הוא צריך להביא את זה, והוא לא מביא. מה לעשות...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר