הקניונים ייסגרו?

מנכ"ל קניוני עופר: "נמכור ירקות" • האזינו

קבינט הקורונה יתכנס הערב כדי לדון האם לאפשר לקניונים להמשיך ולפעול. הפיילוט, הוארך בנתיים, אך מנכ"ל קניוני עופר אומר בראיון לאיציק מצרפי כי יפתחו נגד ההנחיות (ארץ)

קניון סגור, ברחובות. ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

קבינט הקורונה יתכנס הערב (שני) כדי לדון האם לאפשר לקניונים להמשיך ולפעול. בנתיים, פיילוט הקניונים, השווקים והמוזיאונים, שהיה אמור לפקוע בחצות הלילה - הוארך ב-48 שעות, עדי שתתקבל ההכרעה.

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, המליץ בישיבת הקבינט אמש לא להמשיך עם מתווה פתיחת הקניונים - למרות שהם עמדו בהנחיות, וכן המליץ לסגור את חנויות הרחוב.

הראיון המלא עם משה רוזנבלום (באדיבות 'גלי ישראל')

לעומת זאת, איתן בן דוד, המשנה לראש המל"ל, טען כי הפיילוט הוכיח שהקניונים הם מקום בטוח והמליץ לפתוח קניונים נוספים, כדי למנוע עומס על עלו הפתוחים במסגרת הפיילוט.

בתוך כך, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, אמר אמש בראיון לאיציק מצרפי בתוכנית 'השיטה' ברדיו 'גלי ישראל' כי הם יישארו פתוחים - נגד ההנחיות, ואם צריך גם ימכרו ירקות בחנויות.

"אם קודם הייתי קשוב, הפעם אני אתן לסוחרים לפתוח", הוא מצהיר, "אנחנו נהפוך את הקניון לגן ירק, אחד ימכור תפוזים, אחד תפוחים".

לדבריו, "עדיף להיות מפר חוק ואז כנראה אפשר לפתוח, זה הרבה יותר פשוט". רוזנבלום תקף את מקבלי ההחלטות ואמר כי "צריך לשלוח חלק ממקבלי ההחלטות לחל"ת, שיישבו בבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר