"החלטה אישית"

שופט בית המשפט העליון מני מזוז הודיע: "אני מתפטר"

מערכת המשפט המומה: מסיבה שאינה ידועה, הודיע שופט בית המשפט העליון מני מזוז, כי החליט לסיים את תפקידו - לאחר שש וחצי שנים בלבד • הנשיאה חיות הביעה צער (משפט)

מזוז (צילום: Abir Sultan/FLASH90)

שופט בית המשפט העליון ומי שהיה היועץ המשפטי לממשלה בזמן 'ההתנתקות', מני מזוז, הודיע בשעה האחרונה (שני), כי הוא החליט לפרוש מתפקידו - "מסיבות אישיות".

בהודעה שהוציא מזוז לתקשורת, הוא כתב כי החליט לפרוש מהתפקיד מהחלטה אישית והוא מסר את החלטתו לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ולשר המשפטים, ניסנקורן.

"בתום שש וחצי שנות כהונה בבית המשפט העליון וכארבעים שנה שאותן הקדשתי לשירות הציבורי הגעתי מטעמים אישיים לכלל החלטה לסיים את כהונתי כשופט בית המשפט העליון. בשנים האחרונות הקדשתי את מרב זמני ומרצי לעשייה שיפוטית ואני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לכהן ולתרום יחד עמם לקידום שלטון החוק ולשמירה על ערכי הדמוקרטיה בישראל", אמר מזוז.

מועד פרישתו בפועל יהיה ביום 30.4.2021. נשיאת בית המשפט העליון ושר המשפטים הביעו צער על פרישתו הצפויה של השופט מזוז וכתבו כי "אנו מאחלים לו הצלחה".

השופט מזוז, הוא קרוב משפחה של הגאון רבי מאיר מאזוז ראש ישיבת כסא רחמים. הוא נולד לפני 65 שנה בתוניסיה ועלה יחד עם משפחתו לישראל.

בשנת 1994, הוא מונה לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, בשנת 2004, מונה מזוז לתפקיד היועמ"ש - תפקיד אותו נשא במשך יותר משש שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר