"נגיף פוליטי"

חבל של'קורונה' לא קוראים נפתלי בנט • צפו

"חבל שלנגיף הקורונה לא קוראים בנט ככה הייתי בטוח שמישהו בממשלה היה נלחם בו", תקף חבר הכנסת נפתלי בנט את התנהלות הממשלה במשבר הקורונה • צפו (חדשות)

בנט, הערב (צילום: ערוץ כנסת)

במליאת הכנסת התכנסו הערב (שני), כדי לדון בהצעות אי האמון כנגד הממשלה. במהלך הדיון עלה לנאום יו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט שתקף בחריפות את התנהלות הממשלה עם משבר הקורונה.

לדברי בנט: "הסגר השלישי של ישראל לא יהיה בגלל נגיף הקורונה, אלא בגלל נגיף הפוליטיקה שממשלת ישראל וראשה לא מצליחים להיגמל ממנו".

בנט המשיך לעקוץ ואמר: "חבל שלנגיף הקורונה לא קוראים נפתלי בנט. ככה הייתי בטוח שמישהו בממשלה היה נלחם בו, כי בממשלה מעדיפים להתעסק בפוליטיקה במקום במה שחשוב".

חלק מנאומו של בנט, הערב

בהמשך דבריו אמר שר הביטחון לשעבר: "יש תופעה שצדה את עיניי. בממשלה חושבים שקיטורים וצעקות הם תחליף למעשים. איילת שקד מינתה מאות שופטים שמרנים בלי הרבה צעקות, היא לא קיללה. היה שם אחד, בצלאל סמוטריץ', שבזמן המגפה – הבין שיש עכשיו סגר, התנפל על הכבישים, על התחבורה הציבורית – ניצל את העובדה שאין תחבורה ופשוט ביצע. היה שם מנכ"ל שהביא את מיי הריטג׳, את מלוניות הקורונה בתוך 96 שעות".

כאן בנט עבר לתקוף את חברת הוועדה למינוי שופטים: מהצד השני, יש את אסנת מארק שצועקת: 'מה נהיה? בושה וחרפה'. ושואלים אותה, אבל את היית אמורה לטפל בזה. 'בושה וחרפה! כל מי שהיה לפניי על הפנים'. אבל אתמול במשמרת שלה מינו 61 שופטים, שופטים בדיוק הפוכים מעמדות הימין. אבל היא צעקה, וואלה איזה צעקות. הראתה להם מה זה. איזה קללות. אבל 61 שופטים מהצד השני, מונו גם מונו".

בנט עבר לתקוף את חברי הליכוד ואמר: "ויש גם את מירי רגב שעצרה את המטרו. התכנית התחבורתית הכי חשובה במדינת ישראל. אבל מה? היא גם צועקת: "האשכנזים, אליטיסטים. ישראל הראשונה. ישראל השנייה".

"ואני שואל: "מה עשיתם? מה עשיתם מתחילת המגפה?. 'בוא אני אראה לך', אומר ראש הממשלה, 'אתם מסיתים. והנה אני הולך להביא חיסונים".

"אתם מבינים?", המשיך בנט. "ההישג הענק של מדינת ישראל זה חיסונים. לא דאגת להביא חברות בדיקות. לא דאגת לסגור את שדה התעופה או לפחות לבדוק. אתה לא מבקש ממי שעולה על מטוס לעשות בדיקה לפני ההגעה לישראל. באיי סיישל עושים את זה. בישראל לא עושים את זה. ואז אתה מספר שמכל העולם באים ולומדים מאיתנו כמה אנחנו נפלאים. הבנתי, זו השיטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר