שנתיים ללא מפכ"ל

היועמ"ש לשר אמיר אוחנה: חובה להציג מפכ"ל עוד החודש

היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, הודיע הערב לשר לבט"פ אמיר אוחנה, כי לאחר שנתיים בהן אין מפכ"ל ולאור פסיקת בג"צ, הוא מחויב להציג מועמד מטעמו עד סוף החודש (בארץ)

מנדלבליט ואוחנה (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

במכתב שנשלח הערב (שני), על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, נכתב כי אוחנה חייב להציג מועמד חדש עד סוף חודש דצמבר.

במכתב נכתב: "בהתאם להוראת פסק הדין (של בג"ץ, המחייב מינוי מיידי של מפכ"ל) להוראות חוק הפרשנות ולכללי המשפט המנהלי החלים על העניין".

"אבקשך", כותב מנדלבליט לאוחנה, "להודיעני בהקדם את המועד הצפוי להבאתו של מועמד על-ידיך בפני הוועדה המייעצת לעניין מינויים לתפקידים בכירים בראשות כבוד השופט בדימוס גולדברג".

המכתב של מנדלבליט
מנדלבליט מתייחס לטענות אוחנה וכותב: "לאור העדכון שנמסר על ידיך ואשר הובא במסגרת התגובה שהוגשה לעתירה, לפיו קיימת פגישות עם כל הניצבים במשטרת ישראל ועם חלק מהניצבים בדימוס כהכנה לתחילת הליך מינוי מפכ"ל, דומה כי נדרש לפעול להבאת מועמד בפני הוועדה בתוך זמן קצר ביותר, ולכל המאוחר יש מקום לעשות כן עד סוף החודש הנוכחי".
"זאת, כמובן גם בשים לב לעובדה שחלפו כבר שנתיים מאז הסתיימה כהונת המפכ"ל הקודם, כפי שגם צוין בפסק דינו של בית המשפט העליון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר