על העוצר הלילי

נתניהו: "לקראת הסוף, תחזיקו מעמד" • צפו

החלטות קבינט הקורונה: ראש הממשלה נתניהו היה בשידור חי במסיבת עיתונאים עם ראש ממשלת סלובניה יאנז יאנשה, בדבריו הסביר: "אנו לקראת הסוף תחזיקו מעמד". צפו (בארץ)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים יחד עם ראש ממשלת סלובניה יאנז יאנשה, המבקר בימים אלו בישראל, לאחר ההצהרה, התייחס ראש הממשלה להחלטות קבינט הקורונה - אמש.

בפתח דבריו הודה נתניה לראש ממשלת סלובניה על כך שמדינתו הכירה בחיזבאללה כארגון טרור. עוד הוא לרה"מ הסלובני על כך שזהו ביקורו הראשון של מחוץ לאיחוד האירופי.

לאחר שסיים לדבר עם רוה"מ הסלובני עבר נתניהו לדבר על החלטת העוצר: "כינסתי אתמול את קבינט הקורונה כדי לדון בדרכים להוריד את העלייה בתחלואה - שזינקה באופן דרמטי בימים האחרונים, מחר נפעיל שורה של צעדים להורדת התחלואה".

"נפעיל הגבלות בין אסורים וסגר לילי, ביקשתי להמשיך להפעיל את 'האיים הירוקים'. אנחנו כבר רואים את הסוף, החיסונים יגיעו כבר בימים הקרובים".

"אך כמו בסוף המלחמה אסור לנו שאנשים ימותו סתם, ולכן צריך גם לקראת הסוף להקפיד יותר. אני מדבר עם מנהיגי מדינות בכל העולם, וכולם מפעילים סגרים ואף מפעילים אמצעים יותר קשים מאיתנו".

"אנחנו קיבלנו החלטות קשות ולכן התחלואה אצלנו מהנמוכות בעולם, תשתפו איתנו פעולה ואל תשמעו את כל הפופוליזם".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר