פרסום ראשון

נפילת הנער: המנהל וה'מלמדים' נחשדו ברשלנות, ושוחררו

פרסום ראשון: כל מלמדי תלמוד התורה בבית שמש - בו אירע אסון נפילת הנער דניאל מדמון בן ה-13 אל מותו מגדר שקרסה, זומנו לחקירה, ושוחררו בתנאים מגבילים. עורך דינם: העירייה אשמה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מנהל הת"ת בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: מנהל התלמוד תורה וצצות המלמדים בבית שמש, שם נהרג אתמול (שני) הנער בן ה-13 דניאל מדמון ז"ל, לאחר שנפל מגובה עם גדר שקרסה, ברחוב בן איש חי בבית שמש, שוחררו היום לאחר חקירה.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט, החליט השופט לשחרר את מנהל התלמוד תורה למעצר בית של יומיים (עד יום חמישי בשעה 12:00), השופט הטיל עליו ערבות על סך 5,000 ש"ח, ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בחקירה.

ל'כיכר השבת' נודע לראשונה, כי כל המלמדים של התלמוד תורה זומנו אף הם לחקירה - היום, והם שוחררו עם תנאים מגבילים.

עורך דינו של מנהל התלמוד תורה, איתמר בן גביר - בצאתו מהדיון

נציג המשטרה אמר בדיון: "אני חוזר על הבקשה ומגיש את תיק החקירה. אתמול התקבל דיווח ממוקד מד"א על ילד בגיל 13 שנפל מגובה ומצבו מוגדר קשה. בהמשך התקבל דיווח כשפונה בבית החולים ושם לצערי נקבע מותו."

"צוותי המשטרה וחקירות וסיור של תחנת בית שמש, הגיעו למקום גילו את כל האיזור נטוש, מדובר בבית ספר ונראה כי כל יושבי המקום עזבו את המקום בחיפזון אף, אחד מהמוסד החינוכי לא היה בנמצא".

לדברי נציג המשטרה: "מדובר בנער שנשען על הגדר ונפל מהגדר. זה מקום שמגיעים אליו מחצר בית הספר ועל פי מה שהובהר במקום, מנהל המוסד הכין מעין מכשול על מנת שילדים לא יעברו לאיזור המסוכן והמועד לפורענות. המשיב הגיע לתחנה בשעות הערב לאחר שנועץ בעורך דין".

"המשיב (מנהל הת"ת), מסר גרסה השוללת אחריות שלו לגבי האירוע. יש לציין שמדובר במבנה שלא אושר על ידי העירייה ולא על ידי משרד החינוך למבנה למוסד חינוכי. כאשר נשאל מדוע לימד במקום ולא דאג שאיש מקצוע יאשר את המקום ויתקן בליקויים הבטיחותיים, הוא השיב 'שיש לו עיניים ואין צורך בכך'".

עורך דינו של מנהל התלמוד תורה, איתמר בן גביר, אמר בצאתו מהדיון, "מי שאשם פה הוא עיריית בית שמש - כי היא הקימה את הגדר ולכן צריך לחקור גורמים בעירייה, אני שמח שבית המשפט הבין שמרשי אינו אשם. צריך לחקור את מי שהקים את הגדר ולא להתעלק על אנשים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר