צפו ב'המבקר'

זמר הרוק היהודי שהפך לרב קהילה בישראל

הזמר והיוצר עדי גביסון, סולנה לשעבר של להקת הרוק היהודי "פרדס" ממיאמי, מתארח באולפן 'כיכר' ומספר על המוזיקה וכיצד חזר לישראל והפך לרב קהילה בבאר יעקב (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ ויוחנן בלייך)

הזמר והיוצר עדי גביסון, סולנה לשעבר של להקת הרוק היהודית "פרדס" בראיון באולפני 'כיכר השבת' לרגל הוצאת הסינגל החדש ולקראת אלבום הסולו שבדרך.

גביסון מספר כיצד חזר בתשובה כמוזיקאי צעיר שהחליט לטוס לארה"ב, "טסתי לארה"ב כדי להגשים חלום, התחלתי להתחזק ולא הבנתי בכלל איך מוזיקה ודת בכלל יכולים להיפגש. ואז הכרתי את האנשים הנפלאים האלה מהלהקה".

גביסון, מספר על ההיכרות המפתיעה עם חברי הלהקה שלו שקרתה "במקרה" במהלך חזרות לא מתוכננות למופע עם רב מישראל.

ואז הוא מחליט לחזור עם כל משפחתו לישראל, "תמיד ידעתי שזה זמני שאני בחו"ל וכשמורי ורבי חזר לארץ ראיתי שאני לא יכול בלי רב אמרתי לאשתי שאנחנו בדרך אחריו. זה בא גם יחד עם זה לא הצלחנו עם 'פרדס' בגדול, הקדמנו את זמנינו לגמרי. היום זה היה יכול להתפוצץ", מספר גביסון.

הוא מספר כיצד הפך בישראל לרבה של קהילת החוזרים בתשובה בבאר יעקב. הוא מספר כיצד הוא משלב את המוזיקה בפעילותו כרב. "זכיתי בדרך לא דרך להשפיע בקהילה שמתרחבת עם כבר מאה זוגות, זו קהילה מאד מתפתחת, משפחות צעירות שמתחזקות".

לסיום מבצע עדי גביסון באולפן בלייב את שירו החדש "יותר מהכל" ובמיוחד עבור יט' כסליו שחל בשבת את השיר החב"די הנודע שלימד הרבי - "צמאה לך נפשי".

לשירים המלאים בפינת המסננת:

שמואל פרדניק - מר סופרמן

אחיה אשר כהן אלורו - אשא עיניי

נתנאל ישראל - מתי

שלמה רג'ה ושלמה הלשטוק - עוד קצת

יהונתן בן עזרא - מתי תבוא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר