המינוי שמסעיר

בכירים בשב"כ יתפטרו בגלל בן שבת? "בלי שיח תקשורתי"

בעקבות הדיווח כי בכירים בשב"כ מאיימים להתפטר אם לתפקיד ראש הארגון ימונה ראש המל"ל מאיר בן שבת, מביעים כעת בשירות הביטחון התנגדות רשמית לשיח תקשורתי בענין (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מאיר בן שבת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הדיווחים אמש על כוונתו של נתניהו למנות את ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת לראש השב"כ, עוררו תגובות בארגון החשאי והביאו גם לתגובה רשמית של השב"כ: "השיח התקשורתי בתקופה האחרונה אודות מידת התאמה של מועמד כזה או אחר, זר לנו כארגון חשאי ונכון שלא יתקיים".

בינתיים התבטאו כמה מבכירי השב"כ לשעבר בתקשורת והתייחסו לנושא, חלקם סברו כי בן שבת פחות מתאים לתפקיד בשל היותו פחות בעל רקע במגזר הערבי ובשטח.

מנגד אמרו אחרים, כי הדבר אינו מדויק וכי גם בן שבת ראוי לתפקיד בשל היותו בעל רקע ארוך שנים בתפקידי מודיעין שונים.

כזכור, בעוד חצי שנה מסיים נדב ארגמן את תפקידו כראש השב"כ, ובשירות חוששים כי נתניהו ימנה את מאיר בן שבת לתפקיד מסיבות פוליטיות ואישיות ולא מקצועיות.

אמש דיווח רועי שרון במהדורה של כאן 11, בכירים בשב"כ מאיימים להתפטר באם המינוי הזה ייצא לפועל על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אם ראש הממשלה נתניהו ימנה את מאיר בן שבת לראש השירות, זה לא מסיבות מקצועיות - אלא אישיות ופוליטיות", טוענים אותם בכירים.

בשיחות הסגורות הוסיפו: "בן שבת לא מתאים לעמוד בראש הארגון מסיבות מקצועיות. אם הוא ימונה לראש השירות - נפרוש, כי אין לנו אמון בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר