הרב רפי מנת מזהיר

"הטסים לדובאי מסתכנים באכילת טריפות"

"אין שם עד היום אף עובד או משגיח יהודי שהחליף את התבניות, או את הזכוכיות במטבח, בו בישלו אוכל טרף"; כך מזהיר מומחה הכשרות הרב רפי מנת את הטסים לדובאי (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: הלל רוזנברג)

הרב רפי מנת, מומחה לכשרות מלונות ורבה של אוסם, מזהיר את היהודים הטסים למלונות בדובאי כי הם מסתכנים באכילת בשר טרף ושתיית יין נסך. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "לבנות מערכת כשרות בבית מלון זה דבר מסובך מאד. אנחנו רואים זאת בימי הקיץ ובחג הפסח כשאנחנו צריכים להפוך מלון מכשר למהדרין, כמה הכשרות ועבודה זה דורש, והנה כאן פתאום קמה לה תופעה של בתי מלון בדובאי שמכריזים שניתן יהיה לקבל אוכל כשר בכל מלון, אין דבר כזה".

הרב מנת הוסיף: "אני חושב שאולי יהיה בית מלון אחד שאם יעבדו עליו כמו שצריך הוא יוכל להיות כשר באמת. הדבר הזה דורש המון עבודה ואף הטמעה של מושגי הכשרות לצוות המלון שהיום לא יודע מה זה להפריד בין בשר לחלב. אין להם מושג של הכשרת כלים, ושל קניית כלים חדשים בגלל כלים שנטרפו".

"ועדיין לא דיברנו על הנושא של בישול ישראל", הוסיף הרב מנת: "והעובדה שאין שם עד היום שום עובד או משגיח יהודי שהחליף את התבניות, או את הזכוכיות במטבח, שם בישלו אוכל טרף".

לדבריו: "כואב לומר את זה, אבל צריך לדעת שמי שטס לדובאי רוב הסיכויים שהוא אוכל אוכל טרף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר