כתב אישום בקרוב

הוגשה הצהרת תובע נגד "המצית מרוממה"

המשטרה סיימה את חקירת ההצתות שאירעו לפני כשבועיים. היום הוגשה הצהרת תובע ומעצרו של החשוד הוארך עד יום א' הקרוב אז צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חוקרי המשטרה בסיוע חוקרי כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים השלימו בימים אלו את מלאכת חקירתו של יעקב ביבס, בן ה-20, תושב ירושלים שנעצר בשלהי חודש נובמבר בחשד למעורבותו בהצתות מבני מגורים, כולל אחת שגרמה לשריפה הגדולה ברחוב סורוצקין.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, היום הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות ומעצרו הוארך היום עד ליום ראשון, כשבמהלך הדיון מתברר כיצד הצית את השריפה - כפי שנחשף ב'כיכר השבת'.

תחילת הפרשיה בתאריך 24.11 אז התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע חשד להצתה במתחם בנייני מגורים שכתוצאה מכך ניזוקו כ-80 בתי מגורים, כ-20 מחסנים וכ-12 כלי רכב אשר כובו ע"י לוחמי האש של כב"ה. כוחות משטרה רבים חשו למקום וסייעו בפעולות וביחד עם חוקרי כב"ה החלה חקירת המקרה.

כעבור שלושה ימים, בתאריך 27.11, התקבל דיווח פעם נוספת באותה שכונה על הצתות בעקבותיהן נשרף אוטובוס והוצתה אש בשלושה בנייני מגורים. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באדם שעורר חשדם וביקשו לברר עמו לפשר מעשיו ואילו הוא בתגובה החל להשתולל ואף ניסה לתקוף את מי מהשוטרים.

החשוד נעצר והועבר לחקירה במהלכה מסר גרסתו ובסיומה נכלא. בחקירתו עלה כי הוא הפר את תנאי צו הפיקוח העומד נגדו וכי על פי החשד שרה בגילופין בניגוד לתנאים.

מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט תוך שנמשכו פעולות החקירה העיקשת ובימים אלו אל הסתיימו וחומר החקירה הוגש לידי פרקליטות ירושלים שכאמור הגישה היום הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום לבית המשפט המחוזי ומעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר