מסתבך?

חקירה פלילית נגד האנטר, בנו של ג'ו ביידן

האנטר ביידן, בנו של הנשיא הנבחר בארה"ב, הודיע הלילה רשמית כי נפתחה נגדו חקירה. "נודע לי שחוקרים את ענייני המס שלי. משוכנע שיתברר שפעלתי בצורה חוקית" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Food Program USA)

בנו של נשיא ארה"ב הנבחר, תחת חקירה פלילית: האנטר ביידן, בנו של ג'ו ביידן, נמצא שוב תחת חקירה פלילית בנוגע לחשדות על עבירות מס.

בהודעה רשמית של צוות המעבר של ג'ו ביידן בשמו של האנטר נכתב: "אתמול נודע לי בפעם הראשונה שלשכת התובע בדלאוור הודיעה ליועץ המשפטי שלי שהיא חוקרת את ענייני המס שלי".

"אני מתייחס לזה ברצינות רבה, אבל אני משוכנע שבדיקה מקצועית ואובייקטיבית של הנושאים האלה תוכיח שטיפלתי בענייניי בצורה חוקית וראויה, ובעזרת יועצי מס מקצועיים".

על פי החשד, האנטר ביידן ושותפיו הפרו את חוקי המס והלבינו הון בעסקיהם במספר מדינות, במרכזן סין. מדובר בחקירה שהחלה לפני כשנתיים, הופסקה כדי שלא להשפיע על תוצאות הבחירות וחודשה כעת.

צוות המעבר של ביידן מסר בתגובה: "הנשיא הנבחר ביידן גאה מאוד בבן שלו, שנלחם באתגרים קשים - כולל מתקפות אישיות מרושעות בחודשים האחרונים - ויצא מהם חזק יותר".

הנשיא המכהן דונלד טראמפ צייץ בתגובה בטוויטר: "10% מהמצביעים היו משנים את קולם אם היו יודעים על האנטר ביידן, אבל בכל זאת ניצחתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר