שיקולים פוליטיים?

על אף התחלואה: מדוע דובאי 'ירוקה' • צפו

למרות התחלואה ההולכת וגוברת באיחוד האמירויות ובפרט בדובאי, מדינת ישראל עדיין לא הכריזה על המדינה - כאדומה, האם חלק מהשיקולים לכך הם פוליטיים מובהקים? • צפו (ארץ)

ישראלים בדובאי (צילום: חדשות הערב, כאן 11)

במהלך התקופה האחרונה, מאז 'הסכם אברהם', עשרות אלפי ישראליים פקדו ויפקדו את דובאי - ורבים מהם חוזרים חולי קורונה, אז מדוע דובאי לא נהפכה לאדומה?

על פי הדיווח ב'כאן', מדובר בלחץ של משרד החוץ - שפעל מאחורי הקלעים למנוע את הפיכתה של דובאי - לאדומה. כעת שוב יש לחץ להפוך אותה לאדומה - אך לא ברור למה ממתינים.

בסוף השבוע הקרוב יחודשו הדיונים של קבינט הקורונה ומשרד הבריאות לגבי איחוד האמירויות, הנתונים שיוצגו יוכיחו כי איחוד האמירויות היא כבר מדינה אדומה - לאור העלייה הגבוהה בתחלואה במדינה.

לפי הדיווח, במשרד הבריאות, מאוד לא אוהבים לראות את התיעודים המגיעים מאיחוד האמירויות,שם נראה כאילו הקורונה כבר נגמרה - בשל המסיבות המתקיימות שם כרגיל ללא מסכות וללא שמירה על הנחיות הקורונה.

הנוסעים לדובאי שחוזרים לישראל, אמנם עושים בדיקת קורונה - כשמגיעים לדובאי, אך כשהם חוזרים לישראל, רבים מהם חוזרים אחרי שכבר נדבקו בנגיף.

בנוסף, יש שיקול של הנסיעה של נתניהו למפרץ - תחילה דווח כי הנסיעה תתקיים שבוע הבא, אך כעת זה נדחה וייתכן וגם הנסיעה תישקל בשיקולים האם להפוך את דובאי לאדומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר