במכתב בכתב ידו

ראש הישיבה הישיש מכחיש: 'לא נגד החיסון'

לאחר שבימים האחרונים מופצות ידיעות בארה"ב, על רבנים שהודיעו לא להתחסן. זקן ראשי הישיבות בארה"ב הגאון רבי שמואל קמינצקי מבהיר היום: "אני לא נגד החיסון" (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב קמינצקי לצד ההכחשה (צילום: באדיבות המצלם)

עם תחילת חיסוני הקורונה בארה"ב, החלו גורמים אנונימיים להפיץ בקרב הקהילה החרדית, כי ראשי ישיבות ורבנים, מתנגדים ללקיחת החיסון. היום (שני), הודיע זקן ראשי הישיבות בארה"ב הגאון רבי שמואל קמינצקי, כי הוא מכחיש שהתייחס לסוגיה.

במכתב שנכתב בכתב ידו נאמר: "הנני להודיע שמעולם לא פסקתי על דעת החיסון החדש על חולי הקורונה, ואיני אומר שום דבר כללי, לא, לא ולא כן, אלא כל אחד ידרוש אצל רופא שלו, ויעשה כפי צרכו הפרטי, בכל הברכות לרפואה שלמה".

המכתב של ראש הישיבה הגיע לאחר שאמש, הופצו בריכוזים החרדיים בארצות הברית מודעות 'דעת תורה', האוסרות את החיסון.

על המודעות חתמו גדולי ראשי הישיבות בארה"ב, בין היתר; הגאון רבי שמואל קמינצקי, הגאון רבי אליהו בער ווכטפויגל, הגאון רבי מלכיאל קוטלר והגאון רבי שמואל מאיר כ"ץ.

במודעות נכתב: "יש בחיסון לקורונה חששות של מזימות שפלות וסכנות חמורות ונוראות בכמה וכמה אופניים רח"ל". היום, כאמור הכחיש ראש הישיבה כי חתם על המכתב.

כזכור, לפני מעל לשנתיים, ראש הישיבה הרב קמינצקי, הוזכר כאחד שחתם נגד ההתחסנות בחיסון למניעת חצבת, אך גם אז לא ברור האם ראש הישיבה, באמת חתם.

מכתב ההכחשה
המכתבים שהופצו עם אזכור שמו של הגר"ש
המכתבים שהופצו עם אזכור שמו של הגר"ש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר