"בחרו את ביתם"

גנץ פיטר את שר התקשורת - ויכהן במקומו בתפקיד

בהודעה שכתב גנץ, הוא הודיע על החלטתו לפטר את שר התקשורת יועז הנדל - ממשרד התקשורת וזאת לאחר שהנדל והאוזר, הודיעו על התחברותם למפלגה של סער (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר התקשורת היוצא יועז הנדל (הדס פרוש, פלאש 90)

בהודעה שכתב היום (שני) יו"ר כחול לבן בני גנץ בטוויטר, הוא הודיע על החלטתו לפטר את שר התקשורת יועז הנדל - ממשרד התקשורת וזאת לאחר שהנדל וחברו לסיעת 'דרך ארץ' - צבי האוזר, הודיעו על התחברותם למפלגה החדשה בראשות גדעון סער.

על פי החלטת גנץ, הנדל יעזוב את משרד התקשורת והוא יכהן במקומו בתפקיד, במקביל גנץ הביע את רצונו להדיח את יו"ר וועדת חוץ וביטחון חבר הכנסת צבי האוזר - מראשות הוועדה.

"‏החלטתי לסיים את תפקידו של שר התקשורת הנדל ולהעביר מתפקידו את ח"כ האוזר. האוזר והנדל בחרו את ביתם הפוליטי החדש ובכך תמה דרכם כנושאי תפקיד מטעם כחול לבן", כתב גנץ בטוויטר.

האוזר והנדל 'הסוררים', עזבו את קבוצת הוואטסאפ של 'כחול לבן', האוזר כתב טרם עזיבתו: "לפעמים הפוליטיקה מובילה לכל מיני מצבים, אך רציתי להגיד מספר מילים אישיות".

הודעת החבירה לסער. ארכיון (צילום: ערוץ כנסת)

"היה לי תענוג להיות איתכם בקבוצה אחת למרות חילוקי הדעות. אני מעריך מאוד את הקבוצה הזאת ואת אנשיה. מודה לבני על הדוגמא האישית, הממלכתיות ואהבת האדם. אמנם, דרכינו נפרדות פוליטית, אבל אני מקווה שנדע להישאר חברים ולעשות טוב".

כזכור, מוקדם יותר היום, הביעו הצמד הנדל והאוזר כי יתפטרו מתפקידיהם אם תושג פשרה נוספת בין גנץ לנתניהו, כזו שתמנע את הקדמת הבחירות.

בהודעה שהוציאו השניים נכתב: "לא נתמוך בפשרות נוספות. אנו תומכים בפיזור הכנסת, כדי לחזור לבוחר ולהחליף את נתניהו".

"אם הקואליציה תחליט על ארכה נוספת - נתפטר מתפקידינו", חתמו שני חברי סיעת 'דרך ארץ' את הודעתם הפוליטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר