טרנד חדש?

תיעוד: המשפחה שחגגה בר מצווה בדובאי

איש עסקים ישראלי הביא לדובאי את בני משפחתו והבוקר עלה חתן בר המצווה לתורה בטקס, שאחריו נהנו הנוכחים מכיבוד שכלל עוגה עם דגלי ישראל ואיחוד האמירויות (בעולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: הקהילה היהודית jcc)

האם איש עסקים ישראלי שחי על קו הרצליה-דובאי השיק טרנד חדש? ל'כיכר השבת' הגיע תיעוד מבר מצווה שהתקיימה הבוקר (שלישי) בבית הכנסת המפואר של הקהילה היהודית באיחוד האמירויות, בראשותו של שליח חב"ד לאיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן.

איש העסקים הביא לעיר השוקקת את בני משפחתו והבוקר עלה חתן בר המצווה לתורה בטקס מרגש שאחריו נהנו הנוכחים מכיבוד קל ואפילו מעוגה עם דגלי ישראל ואיחוד האמירויות הערביות.

מי שסייע לארגון הטקס ולהנחת התפילין עם חתן בר המצווה הוא הרב לוי לויטין, שהגיע רק בשבוע שעבר למדינה כדי לפתוח בה בית חב"ד לישראלים. את האירוע יזם נשיא הקהילה היהודית בדובאי סולי וולף.

ובתוך כך מידי ערב מקיימת הקהילה היהודית במדינה הדלקת נר חנוכה בחנוכיית ענק למרגלות הבורג' ח'ליפה - הבניין הגבוה בעולם ואחד מסמלי המדינה הערבית. ההדלקות נערכות במקביל להופעות עם גדולי הזמר החסידי והמזרחי.

שלשום, בשידור חי בערוץ 20, הפתיעו המנחים את ראש הממשלה בנימין נתניהו והעבירו את הדלקת הנר בדובאי. קודם ההדלקה נשא הרב דוכמן ברכה אישית ומרגשת לכבודם של ראש הממשלה ושל יורש העצר האמירתי השייח' מוחמד בן זאיד. הרב אמר לנתניהו כי הוא ויורש העצר הביאו אור לעולם בדמות הסכם השלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר