בגלל הקורונה

בשורה: המתנדבים החרדיים ב'שירות אזרחי' יקבלו מענק

אברכים ובחורים רבים העושים 'שירות אזרחי' - במקביל לכולל, ישמחו לשמוע כי וועדת הרווחה החליטה היום לאשר להם מענק לרגל סיום השירות - בגובה של אלפי שקלים (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה היום (שלישי) מענק מיוחד של עד 4,500 ש"ח עבור מתנדבים חרדים, שסיימו את השירות האזרחי במהלך שנת 2020.

המענק המדובר יעמוד על סכום של 4,500 שקלים, והוא יועבר למתנדבים נשואים שסיימו את השירות במהלך שנת 2020, בנוסף למענק השחרור והפיקדון שמועבר למסיימי שירות צבאי ואזרחי.

כמו כן, אישרה הועדה מענק ע"ס 1,000 שקלים, למתנדבים רווקים שסיימו את השירות באותה תקופה. מאחורי אישור המענק עומד הצורך והרצון להקל על המתנדבים שמסיימים את שירותם בתקופת ההשתלבות בשוק התעסוקה.

"המתנדבים שסיימו את שירותם במהלך השנה החולפת נאלצו להתמודד עם שוק שמצוי במשבר קורונה ומחסור במשרות, וחשוב לנו להקל עליהם את המעבר הזה", מציין ראובן פינסקי מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי.

"בסופו של דבר מדובר על מתנדבים יקרים שתרמו רבות לחברה ועם שחרורם מתמודדים עם שוק תעסוקה מפחיד ומאתגר. החובה של המדינה היא לדאוג להם ככל הניתן על מנת לספק להם את המצנח הנוח ביותר להשתלבות בשוק".

ההחלטה להעביר את המענקים גם למסיימי השירות האזרחי היא בעלת משמעות למאות מתנדבים חרדים בשירות האזרחי שע"י ארגון חברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר