הפריצה ל'שירביט'

ההאקרים פרסמו את הדרכון של מנכ"ל החברה

קבוצת ההאקרים שלקחה אחריות על הפריצה לחברת הביטוח הודיעה כי החלה למכור את המידע, וצירפה לכך את דרכונו האישי של מנכ"ל החברה שהגיבה: "לוחמה פסיכולוגית" (ארץ)

(צילום: פורסם על ידי קבוצת ההאקרים Black Shadow)

קבוצת ההאקרים Black Shadow, שפרצו למאגרי המידע של חברת הביטוח שירביט הדליפו הערב (שלישי) את צילום הדרכון של מנכ"ל החברה, צביקה ליבושור.

הדרכן צורף להודעה בחשבון הטלגרם שלהם בו הודיעו כי מכרו בדארקנט (הרשת האפילה) את המקבץ הראשון של המסמכים שנגנבו מחברת הביטוח.

עוד הודיעו כי כעת הם מבקשים למכור חבילה נוספת, והזמינו את המעוניינים לפנות אליהם: "כל ההודעות ייענו, אנא היו סבלניים".

משירביט נמסר בתגובה: "מדובר בלוחמה פסיכולוגית צפויה סביב אותו מידע שכבר הופץ והוא חלק מקמפיין תודעה נרחב. מערכות ההגנה של שירביט בלמו ניסיונות תקיפה והמאמץ לסכל פגיעה נמשך כל העת בליווי מומחי סייבר מובילים וגורמים ממלכתיים".

לדברי שירביט, "מומחי הסייבר שפועלים בחמ"ל חברת שירביט בתיאום עם גורמים ממלכתיים ממשיכים בבדיקה המקיפה של תקיפת הסייבר. גם לאחר התקיפה, פעילותה הביטוחית של שירביט לא פסקה לרגע. החברה יצרה קשר עם כ־500 לקוחות שפרטיהם דלפו, הדריכה אותם ומסייעת להם בכל הדרוש."

בחברה הוסיפו כי "משלימה את תהליך ההתאוששות והמיגון הנוסף של מערכותיה, והן עומדות בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר. מערכות המחשוב ומאגרי המידע שודרגו עם שכבות נוספות של בקרה וניטור, ובקרוב יעלה גם אתר החברה עם מנגנוני זיהוי ואבטחה משופרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר