סיפור פלאי

הזמר ששימח יתום, נדבק בנגיף - והרוויח הופעה

זמר, ששימח ילד יתום, בבר מצווה שלו - ללא תשלום, נדבק באירוע בנגיף הקורונה ונאלץ לבטל הופעות רבות, אך כעבור חודש, הוזמן להופעה גדולה בחו"ל - בתשלום (חרדים, חדשות)

אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

זמר, שהסכים לבוא ולשמח ילד יתום, בבר מצווה שלו - ללא תשלום, נדבק באירוע בנגיף הקורונה ונאלץ לבטל הופעות רבות, אך כעבור חודש, הוזמן להופעה בחו"ל - ובזכות זה שהיה חולה, הוא יכול היה לבוא ולהופיע - ללא צורך להיכנס לבידוד.

את דבר המעשה סיפר הגאון רבי גאל אלקריף, והוא הובא בעלון "דברי השירה" שמביא מתורת רבי יהודה אריה הלוי דינר, רב בית הכנסת 'דברי שיר' בבני ברק.

הרב אלקריף סיפר כי לאחרונה היה בר מצווה של ילד יתום וחיפשו עבור הילד תזמורת לסעודת מצוה, בסופו של דבר מצאו זמר שהסכים לבוא ללא תשלום. הזמר, הצליח מאוד לשמח את הילד באירוע וגם את אמו האלמנה.

כעבור יומיים, קיבל טלפון שהודיעו לו כי נחשף לחולה קורונה באירוע ועליו להיכנס לבידוד - לשבועיים. הזמר, התחיל לחשוב שהרי שימח יתום ואלמנה, ועשה בכך מצווה גדולה - אם כן על מה קיבל כזה עונש?!

בלית ברירה הוא נכנס לבידוד ולאחר יומיים החל לחוש בתסמינים והתגלה כי גם הוא חיובי לנגיף. הזמר, נאלץ לבטל את כל ההופעות והאירועים שתכנן, עד שהחלים מהנגיף.

לאחר כחודש, מספר הרב אלקריף, קיבל הזמר טלפון מחו"ל, מארגון שמסייע ליתומים ואלמנות, הם אמרו לו כי שמעו ששימח את היתום בבר מצווה, וברצונם שיבוא להופיע באירוע השנתי שלהם, תמורת סכום הגון.

אלא שתוך כדי שיחה, התלבט המארגן שכן מאחר והזמר יגיע מישראל - הוא יצטרך להיכנס לבידוד לשבועיים, בעוד ההופעה מתוכננת לעוד פחות משבוע. הזמר, אמר מיד למארגן כי הוא החלים מהנגיף ואינו חייב להיות בבידוד.

"כך התברר לו שהקב"ה גלגל שישמח יתום ללא תשלום, ושם נדבק וכל זה כדי שיוכל לטוס לאמריקה כדי לשמח עוד יתומים ואלמנות - והכל במחיר מלא", חתם הרב את הסיפור הפלאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר